Skip to main content

Mij ontvanger geeft voortdurend problemen. Ik start hem op en krijg vervolgens een soort schilderij te zien, met de mededeling u hebt geen internet enz. Vervolgens probeer ik alles, voeding er 20 seconden uit, alle stekkers aan de achterkant eruit en er weer in. Dan ontstaat er ineens hoop en hij start op tot 90, de hele familie juicht en dan moet ik weer opnieuw alles eruit halen Soms gaat het beeld vanaf 70 door en start de zender en dan hebben we soms 3 dagen geen problemen. Dan denk je dat het probleem opgelost is en dan begint de ellende opnieuw. Ook de afstand bediening van KPN werkt niet meer naar behoren. Aan en uit knop werkt niet meer. Dus afstandsbediening van de TV erbij gehaald om hem aan en uit te zetten en vervolgens met de kpn-afstandbediening navigeren. Dus nu voortdurend met 2 afstand bedieners. werken. Voortdurend  Netflix kijken bij deze storingen lukt wel, maar daar zitten we niet op te wachten.

We hebben zolang ik weet KPN als provider, een hussle abonnement en 2 mobiel phones en ook digitenne op de camping wat bij het opstarten ook niet meer werkt. Altijd zeer positief geweest over KPN, maar nu behoorlijk teleurgesteld en de vraag komt op om voor meer zekerheid bij een andere provider te kiezen.

U bent dus al jaren klant tot tevredenheid.  Dan gaat er een tv ontvanger kapot en roept u meteen termen als teleurgesteld en andere provider etc. Het is techniek en er kan toch altijd iets mee gebeuren?? Bel gewoon de klantenservice 0800-0402 en u hebt over een paar dagen een andere. Waarom op zo'n toon??? Is de ontvanger wel met een kabel aangesloten op het modem?


Acadyan HMB2260 is ondertussen ook een aardig oud beestje. 

 

Als je belt, kan je ook je abonnement omzetten naar KPN tv+.

Dan krijg je de nieuwste KPN tv decoder (Sagacom DIW7022).

Maar die werkt wel op een geheel andere manier en dat is dan wel even wennen.

Het is een Android mediabox.

 

Soms ben je zelfs (iets) goedkoper uit als je overstapt.

 

Hij is ondertussen aardig goed en stabiel en na nog een paar updates wekt hij (hoop / verwacht ik) perfect. 


Bedankt voor de info. Het blijft vervelend als je naar een programma wil kijken en dat je na heel veel gedoe soms een minuut of 10  moet wachten tot ik beeld heb en zeker als het halverwege ineens wegvalt. Ik heb alles meerdere keren volgens de KPN richtlijn gereset, maar het probleem blijft zich herhalen. Ik heb inmiddels contact gehad met KPN en de suggestie van Joop 2011 besproken, dus nu afwachten. Bedankt voor de tip.