Skip to main content

Mijn iTV (HMB2260) krijgt elke keer bij een van de turks kanalen een foutmelding dat ik een buffer van 500-1100 minuten moet wissen, heel raar. Dan ben ik  500-1100 minuten achter de live uitzending.. Als ik het wil wissen gaat het kanaal gewoon op zwart en als ik weer wis gaat de iTV crashen en opnieuw opstarten. Soms bij een willekeurig kanaal, bijvoorbeeld NPO1 staat er steeds “er is een netwerkfout opgetreden.” Is er iets mis met mijn modem? Of iTV? Ik hoor graag een antwoord!

Beste @Kerem Canavar,

Dat is echt vervelend, welke Turkse tv kanalen zijn het, en heb je het Turkse TV pakket?


Beste @Dennis Schreve, dat is vervelend ja. Ik heb de Turkse zender pakket. Het zijn 8 kanalen. De bufferwis gedeelte komt bij de kanaal Star TV


@Kerem Canavar hoe is de tv aangesloten op de modem, is dit bekabeld of met een Devolo? (Draadloze verbindingsset) Of zit er tussen de modem en de tv ontvanger nog een router of splitter, zo ja deze moeten wel IGMP Snooping ondersteunen. 😉


Beste @Dennis Schreve, mijn iTV is verbonden met een 100 mb per seconde draadloze verbindings set van TP Link. Het is ook de enigste verbinding set bij mijn huis.


Hallo @Kerem Canavar die verbindingsset van TPLink kon wel eens de boosdoener zijn. Test eens met een netwerkkabel rechtstreeks op het modem en tv-decoder, als de problemen dan over zijn weet je meteen de oorzaak.

Succes.

 


Bedankt! Maar dit gaat denk in niet dat live buffer wis dinges helpen. (Edit: wel de decoder zelf)


Bedankt! Maar dit gaat denk in niet dat live buffer wis dinges helpen. (Edit: wel de decoder zelf)

@Kerem Canavar, je kunt dit allicht proberen:

Hallo @Kerem Canavar die verbindingsset van TPLink kon wel eens de boosdoener zijn. Test eens met een netwerkkabel rechtstreeks op het modem en tv-decoder, als de problemen dan over zijn weet je meteen de oorzaak.

Dan weet je het zeker, mocht dit wel de oorzaak zijn, dan kan het zijn dat ie toch niet met ITV overweg kan. Heeft die TP Link echt IGMP Snooping? 😉 Want IGMP Snooping werkt alleen met ITV. 😉