Skip to main content

Goedendag,

 

Ik zou graag mijn abonnement wijzigen (oline), maar wanneer ik inlog in ‘ Mijn KPN’  geeft de account aan dat de gegevens niet gekoppeld zijn.

Ik kan mijn abonnement gegevens dus niet inzien en indien nodig wijzigen.

 

Mvg.

Ronda

Hallo @JJ82 ,

Als je televisie of bv een mobiel telefoonabonnement afneemt van KPN, dan kun je de pakketten zelf toevoegen in Mijn KPN. 

Kies daarvoor de internetversie van Mijn KPN.

Klik op producten en dan product toevoegen.

https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Ben je voor TV en Internet nog klant van Telfort? Dan staat het pakket nu nog niet in Mijn KPN en dan kun je het nu ook nog net toevoegen. De overgang van Telfort naar KPN gaat later dit jaar plaatsvinden.

Lukt het daarna nog steeds niet om jouw abonnement te wijzigen? 

Bel dan met 0800-0402. (Voor KPN abonnementen) 


Welkom op het KPN forum, @JJ82

Zo gauw je jouw pakket hebt gekoppeld in MijnKPN, kan je het inzien en zelf online aanpassen. Is het je gelukt met de uitleg en tips van Noordzee hierboven? We horen het graag, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.


Hallo @JJ82 ,

Als je televisie of bv een mobiel telefoonabonnement afneemt van KPN, dan kun je de pakketten zelf toevoegen in Mijn KPN. 

Kies daarvoor de internetversie van Mijn KPN.

Klik op producten en dan product toevoegen.

https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Ben je voor TV en Internet nog klant van Telfort? Dan staat het pakket nu nog niet in Mijn KPN en dan kun je het nu ook nog net toevoegen. De overgang van Telfort naar KPN gaat later dit jaar plaatsvinden.

Lukt het daarna nog steeds niet om jouw abonnement te wijzigen? 

Bel dan met 0800-0402. (Voor KPN abonnementen) 

@JJ82 

Ben je hiermee al een stap verder gekomen? 


Wanneer ik inlog in mijn account en de pakketten wil toevoegen dan krijg ik onderstaande melding te zien.

 

 

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.


Wat raar. Maar ik heb dit onlangs ook bij een andere klant gezien.  

Toen was de oplossing om de browsegeschiedenis en cookies te wissen. Zeg maar de internet geschiedenis op jouw PC. Wil je dat eens proberen? 

En anders wellicht een andere browser proberen.


Beste @JJ82, ik zie dat je al even niet meer gereageerd hebt. Is het nu opgelost? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?