Skip to main content

Op mijn LG 49UH668V-ZA(serienr.703MAMB1V427) uit maart 2017 , zitten allerlei apps,Netflix,NPO,youtube ziggo, enz.enz, maar in de lg content store geen KPN app, ik ben onlangs lid geworden van film1, nu ben ik verplicht om de set top box motorola weer te gaan gebruiken(hoog stroomverbruik op jaarbasis).

Ik heb LG gebeld en die zeggen dat KPN er geen behoefte aan had om hier een app te plaatsen.

Heeft iemand mogelijk een makkelijke oplossing voor mij?

Ik zou het op prijs stellen!

 

Op KPN staat:

Op welke apparaten kan ik kijken met de KPN Smart TV app?

De Smart TV app is geschikt voor verschillende soorten Smart TV’s en voor apparaten met Android TV OS.

De Smart TV app is geschikt voor tv’s van Samsung & LG uit 2017 of nieuwer. Weet je niet precies uit welk jaar jouw Smart TV van LG of Samsung komt? Zoek dan naar ‘KPN iTV’ in de app store van je Smart TV. Als je de app kunt vinden, betekent dit dat jouw tv geschikt is. Kun je de app niet vinden? Dan heb je een oudere tv, óf heb je misschien een buitenlandse televisie. Controleer in dat geval of je toegang hebt tot de Nederlandse app store.

Ook is de Smart TV app geschikt voor apparaten met Android TV OS, zoals op verschillende televisies van Sony en Philips, of op een mediaspeler zoals de Nvidia Shield. Je kunt eenvoudig controleren of jouw Android TV apparaat geschikt is voor de app door de KPN iTV app te zoeken in de Play Store. Kun je de app niet vinden? Dan is je apparaat helaas niet geschikt voor de app.

Hoe installeer ik de KPN Smart TV app?

Ga naar de app store op je televisie of ander apparaat en zoek op de KPN iTV app. Selecteer de app om hem te kunnen downloaden. De app wordt dan automatisch geïnstalleerd op je apparaat.

Kun je de app niet vinden in de app store? Dan is je apparaat waarschijnlijk niet geschikt voor de Smart TV app.

 

 

Motorola kun je volgens mij omruilen voor een nieuwere. 

Kun je geen andere tv app erop krijgen? Nlziet ofzo


Dit toestel is in 2016 uitgebracht met OS 3.0 dat is te oud voor de KPN app


Op KPN staat:

Op welke apparaten kan ik kijken met de KPN Smart TV app?

De Smart TV app is geschikt voor verschillende soorten Smart TV’s en voor apparaten met Android TV OS.

De Smart TV app is geschikt voor tv’s van Samsung & LG uit 2017 of nieuwer. Weet je niet precies uit welk jaar jouw Smart TV van LG of Samsung komt? Zoek dan naar ‘KPN iTV’ in de app store van je Smart TV. Als je de app kunt vinden, betekent dit dat jouw tv geschikt is. Kun je de app niet vinden? Dan heb je een oudere tv, óf heb je misschien een buitenlandse televisie. Controleer in dat geval of je toegang hebt tot de Nederlandse app store.

Ook is de Smart TV app geschikt voor apparaten met Android TV OS, zoals op verschillende televisies van Sony en Philips, of op een mediaspeler zoals de Nvidia Shield. Je kunt eenvoudig controleren of jouw Android TV apparaat geschikt is voor de app door de KPN iTV app te zoeken in de Play Store. Kun je de app niet vinden? Dan is je apparaat helaas niet geschikt voor de app.

Hoe installeer ik de KPN Smart TV app?

Ga naar de app store op je televisie of ander apparaat en zoek op de KPN iTV app. Selecteer de app om hem te kunnen downloaden. De app wordt dan automatisch geïnstalleerd op je apparaat.

Kun je de app niet vinden in de app store? Dan is je apparaat waarschijnlijk niet geschikt voor de Smart TV app.

 

 

Motorola kun je volgens mij omruilen voor een nieuwere. 

Kun je geen andere tv app erop krijgen? Nlziet ofzo

Dennis bedankt voor je antwoord, de ITV-app is ook niet te vinden in de content store van LG(ligt aan KPN, kost geld he kpn wil alleen maar geld vergaren niets uitgeven, kost te veel)

een nieuwe tv( was bijna 800,00) zit er voorlopig niet in, Ziggo zou een betere oplossing zijn daar kan het wel mee,maar Ziggo zit niet in dit gebied, andere kastje set top box kost ook weer extra per maand zucht

de enige oplossing nu is die veel te dure settopbox uitschakelen als ik die niet gebruik

dat gaat toch zo’n 45,00 per jaar schelen op jaar basis aan stroom sluip verbruik


Dit toestel is in 2016 uitgebracht met OS 3.0 dat is te oud voor de KPN app

Toch staat er achterop, march 2017! gekocht in mei 2017


Inmiddels (na pak hem beet 2 jaar) is de tekst op de KPN site voor de iTV App gewijzigd. De app is nu Beta voor Android TV's. Zojuist bij mij geinstalleerd op een Philips uit 2017.. en het werkt prima.

Weg met die settop box.. die kan toch geen 4K aan.

 

“Wil je tv-kijken op je 2e tv in huis zonder extra tv-ontvanger en kabels? Download dan de KPN Smart TV app. Deze is beschikbaar voor televisies van Samsung, LG (bouwjaar 2017 of nieuwer) en Android TV (Beta).”