Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb op 27 november 2021 een nieuw televisie/internet contract bij jullie afgesloten. Dit is ook reeds geïnstalleerd door jullie. Bij dit contract heb ik gekozen voor een gratis TV. Echter heb ik nooit meer wat vernomen wanneer deze geleverd zal worden.

Kunt u mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Larissa

Ik heb dezelfde vraag! 


Hallo @larissatepas98 en @Martha R ,

Sowieso wordt de TV pas na veertien dagen na ingang van het abonnement gestuurd. Dat is namelijk de bedenktermijn van het abonnement . Larissa zit nog niet op die veertien dagen 
 

En (ook) voor Martha :  

Zit je al ruim na de bedenktermijn? 

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).


Hoi @larissatepas98 en @Martha R. Ik zie dat @Noordzee al het juiste antwoord heeft gegeven, waarvoor dank! 

Als er toch nog vragen zijn, dan horen we dat graag! :blush:

 


Hallo @larissatepas98 en @Martha R ,

Sowieso wordt de TV pas na veertien dagen na ingang van het abonnement gestuurd. Dat is namelijk de bedenktermijn van het abonnement . Larissa zit nog niet op die veertien dagen 
 

En (ook) voor Martha :  

Zit je al ruim na de bedenktermijn? 

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb de TV inmiddels ontvangen :)