Skip to main content

mijn ontvanger gaat steeds op zwart beeld
dat gebeurt steeds vaker. En moet dan ieder keer de stroom er af halenĀ 

Ik heb nog een ander symptoom trouwens, nog niet aan gedacht (ook weer alleen op te lossen door de stroom eraf te halen) :

Ā 

Soms stopt de helft van mijn afstandsbediening met werken, net ook weer.

Cijfertoetsen en de ā€˜scroll toetsenā€™ werken niet meer, P+ en P- nog wel. Irritant als je rechtstreeks naar een zender wilt gaan zonder te zappen, of als je in de gids naar een bepaald tijdstip wilt gaan om een programma op te nemen. Dat gaat dan dus niet.

Ā 

Ik heb maar zo'n gevoel dat mijn ontvanger niet goed is.


@Jan Hendrik SchurinkĀ @fbergenhĀ voor beide heb ik melding gemaakt bij de Technische Dienst. Zij gaan er verder naar kijken. Hopelijk snel opgelost.Ā 


@Bart_ZĀ  dank je wel voor het doorzetten. Ik ben ondertussen maandag al gebeld, maar zat toen in een conference call voor mijn werk.

Ā 

Ik ben pas vrijdag middag in de gelegenheid om terug te bellen.


Balen dat je het gesprek gemist hebt. Morgen mag natuurlijk ook. Wil je nog delen wat er uit gekomen is?


Vandaag poging gedaan te bellen, maar na een kwartier in de wacht staan is mijn geduld wel op šŸ™‚.

Ā 

Maandag nieuwe poging, ben dan toch vrij.


Vanochtend contact gehad, ik krijg morgen een nieuwe tv ontvanger.


Ik ben benieuwd hoe die gaat werken. Hoor het graag.


Ik heb ook meteen een nieuwe terugbelcode gekregen, mocht de nieuwe ontvanger hetzelfde gedrag gaan vertonen gaat waarschijnlijk mijn Experia box (nog een v8 exemplaar) vervangen worden door een v10 exemplaar.

Ā 

ik zal de thread updaten.


Ik ben heel benieuwd. :)


@Bart_Z wat mij betreft lijkt het erop dat de vervanging van de ontvanger het probleem heeft opgelost. twee dagen zonder uitvallen haalde ik niet met de oude ontvanger 🙂.


Heb nog steeds geen nieuweĀ 

Ā 


@Jan Hendrik Schurink, ik zie het inderdaad. Mijn collega had in mij al geprobeerd contact te zoeken. Aangezien dat niet gelukt is, is er geen actie ondernomen. Ik ga nu even overleggenĀ om te kijken welke opties ik heb. Ik kom bij je terug.Ā 


Ik heb geen bericht gehad mijn telefoonnummer isĀ 


@Jan Hendrik Schurink, er is nogmaals melding gemaakt. Mijn collega zal ergens in de komende dagen contact zoeken. Als je niet meteen contact krijgt, zal je een sms ontvangen met een code en nummer om zelf te kunnen bellen.Ā