Skip to main content

tv ontvanger kapot en NU???? kpn in mijn kpn niets te vinden wat zijn jullie toch een waarde3llos te bereiken bedrijf geworden>

ongelofelijk zoals jullie omgaan met klanten zelfs geen mailadres of telefoonnummer te vinden in MIJN kpn slechter kan echt niet!  denken jullie dat ik de hele dag tijd heb om op een reactie van jullie te wachten KPN????


Het telefoonnummer van KPN is 0800-0402. 


Vervelend dat je ontvanger stuk is. 

denken jullie dat ik de hele dag tijd heb om op een reactie van jullie te wachten KPN????

Daar hoef je ook niet op te "wachten”. Je kunt onderwijl gewoon andere dingen doen.

Een beller is nu sneller. Want de wachtrij voor een KPN Moderator is 3 dagen.

Als je belt heb je waarschijnlijk morgen al je nieuwe ontvanger. Oude moet retour kpn.

Het nummer is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur. En zaterdags tot 17:00 uur.

Verder kun je ook tv kijken via de KPN iTV smart-tv app voor Samsung, LG, en Android-TV/Google-TV televisies en streamingapparaten.
De app voor tablet en smartphone.
De website http://tv.kpn.com .


tv ontvanger kapot en NU???? kpn in mijn kpn niets te vinden wat zijn jullie toch een waarde3llos te bereiken bedrijf geworden>

 

@Peter00001

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

En een forum is geen chat. 

 

Gewoon, gratis, 0800-0402 bellen.

Ze regelend het meteen.

Tot zover ik weet goede service bij KPN.

Dit kan je inderdaad niet via MIJNKPN regelen.

 

P.S.

Wat werkt er precies niet en welke KPN tv ontvanger heb je? 


Hoi @Peter00001, heb je al contact gehad. Of zelfs al een nieuwe ontvanger?

Zo niet is bellen nog steeds het snelste. Anders hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 

Ook ben ik dan benieuwd wat er met de ontvanger aan de hand is. Heb je die bijvoorbeeld al een reset gegeven? 


 na 5 x reset, modemreset , niets.  daarna gewisseld met kastje uit andere kamer, die deed het wel. dus kastje kapot. mijn frustratie zat er in dat er geen telefoonnummer in MIJN KPN te vinden was onder klantenservice. ECHT HEEL SLECHT. uitendelijk een nummer gevonden en gebeld, na het aanhoren van een berg gezeur over hoe makkelijk je wel niet alles online kon terugvinden, zeer frustrerend als je een probleem hebt en je alles al hebt afgezocht, kreeg ik eindelijk een mens aan de lijn. uitgelegd, en dat het kastje uit 2007 was, vriendelijke medewerker begreep het dus werd het omgeruild.  probleem opgelost.

Maar KPN je kan ook teveel bezuinigen op je klantenservice, soms is een mens minder frustrerend dan wat jullie allemaal proberen met online zoektroep die nutteloos is . ZET een nummer in MIJN KPN voor als mensen er niet uitkomen!!!!!!


En waar gaan ze mensen vinden die klantenservice willen doen? Dat is het probleem en daarom moet er snel omgeschakeld worden naar "robots". Daarbij zijn de mensen tegenwoordig ook niet meer beleefd helaas en us schelden meer regel dan uitzondering. 


@Peter00001

Ik had het nummer toch in mijn reactie gezet?

0800-0402 gratis.

 

2007, dat is waarschijnlijk een Motorola 1853

Die kan je zo wie zo omruilen.

Telefonisch 0800-0402 of via de link, Zie hier voor omruilen.

 

@Joep1965 

Robots ben ik absoluut geen voorstander van.

Zie maar eens bij de reacties die krijgt op diverse sites die het met een robot doen.

Persoonlijk menselijk contact is altijd het beste.

En KPN heeft een klantenservice, 0800-0402 en dat nummer is gratis.😉


mijn KPN > Service> Contact opnemen met KPN > TV > Foutcodes > Bellen

Kost maar liefst 1 minuut en 6 keer klikken. En 5 van de 6 keer klikken is om de klant te helpen zaken zelf op te lossen ipv bellen. 

Mooi toch!?