Skip to main content
Beantwoord

Mijn ontvanger is gevallen. Ik wil graag een nieuwe bestellen plus vervangende kabels

• August 22, 2025
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik beschik over 2 sets van tv-kastjes en kabelsets. Van 1 tv is het kastje gevallen dus kapot. Van de andere tv functioneren beide kabels niet correct waardoor ik constant mijn tv opnieuw moet installeren.

Graag wil ik dus 1 nieuw kastje bestellen compleet met beide kabels.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@dianafoks , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Hopelijk ben je er met behulp van bovenstaande informatie uitgekomen! Omdat ik hier weinig aan toe kan voegen, heb ik het antwoord van ​@JanD gemarkeerd als 'best answer'. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben , laat het dan ook vooral weten! 

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 22, 2025

Beste ​@dianafoks kabels kun je gewoon kopen in de lokale radiowinkel of onderdelenhuis.

Voor het vervangen van een defecte tv-ontvanger kun je bellen met 0800 0402, Facebooken of via X of een terugbelafspraak maken, zie link, of via MijnKPN de storing melden en men probeert dan real-time het probleem op te lossen, zorg wel dat alle ontvangers op het modem aangesloten zijn en aan staan.

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Forum|alt.badge.img+7
  • August 22, 2025

@dianafoks, de HDMI kabels kan je bij KPN bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2600289/ultra-hdmi-kabel-15m/

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2025

Goedemorgen ​@dianafoks , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Hopelijk ben je er met behulp van bovenstaande informatie uitgekomen! Omdat ik hier weinig aan toe kan voegen, heb ik het antwoord van ​@JanD gemarkeerd als 'best answer'. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben , laat het dan ook vooral weten! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 30, 2025

Ja helemaal prima. Ga het zo dan verder oppakken.