Skip to main content

Mijn ontvanger start steeds opnieuw op, lijkt erop dat dit tijdens het gebruik van mijn mobiel is (?) Hier op het forum staat dat ik 0800-0402 moet bellen.
Dat heb ik op 13 augustus om 21:50 gedaan en toen heb ik 57 minuten in de wacht gestaan, en nog geen medewerker gesproken… Nu gisteravond opnieuw problemen ermee, tijdens Netflix en NPO Plus.

Ik plaats het bij deze op het forum in de hoop dat ik gebeld kan worden door een medewerker?


Admin: eigen bericht voor je topic aangemaakt

NB De speedtest gaf een goede up en downloadtijd aan…

 


@Agnezion Heeft u de ontvanger al een frisse start gegeven ? Via menu>instellingen>systeem>frisse start>OK.


Hoi @Agnezion, welkom bij ons op het forum. Het gebruik van de mobiel zou geen effect mogen hebben op het functioneren van de tv-ontvanger. Kan je ons meer vertellen over wat er precies gebeurt op dat moment?

  • De ontvanger herstart dus, gebeurt dat zonder aanleiding of krijg je bijvoorbeeld een foutmelding?
  • Je hebt het specifiek over Netflix en NPO, gebeurt het alleen als je apps gebruikt of ook op andere momenten?
  • Welke tv-ontvanger heb je van ons? Heb je er een of meer?
  • Als je er meer hebt, speelt het op allemaal of een ervan?
  • Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op het modem, is dat met een directe kabel of met een draadloze verbindingsset?
  • Heb je de Frisse start die Hans noemt al kunnen doen?

Via het forum nemen we geen telefonisch contact op, maar we denken graag met je mee. Daarvoor hebben we zoveel mogelijk informatie van je nodig, wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij in je bericht noemt.

Als je toch liever telefonisch contact wilt is zelf bellen met 0800-0402 het beste.