Skip to main content

De pakketten werken niet met de KPN TV+ Box (DIW7022)

 

melding: (kbx-apk-2007)

 

De oplossing staat in je scherm : 

Heb je de nieuwste software-update draaien? 


De oplossing staat in je scherm :  

Dat heb ik al uitgevoerd.

Heb je de nieuwste software-update draaien? 

Absoluut! En dat vraag je aan mij? 😂 @Noordzee je weet toch dat ik dat eerst controleer? 🙈😂


@Dennis Schreve 

Om welke pakketten gaat het?

Kijk eens in MIJNKPN of ze wel allemaal mee zijn gegaan.

 

Hoe hij is verbonden, hoef ik jou niet te vragen, want ik weet zeker dat jij dat wel weet. 😉


@Dennis Schreve

Om welke pakketten gaat het?

Kijk eens in MIJNKPN of ze wel allemaal mee zijn gegaan.

 

Hoe hij is verbonden, hoef ik jou niet te vragen, want ik weet zeker dat jij dat wel weet. 😉

@joop2011 ik heb het Pluspakket, 4K pakket en Videoland, maar ook dat is niet te zien op de ontvanger. (Boodschappentasje) Via MijnKPN zie ik wel wat ik in het pakket heb zitten, maar kon geen pakket kiezen. Ik heb maar via de website van KPN het Ziggo Sportpakket geactiveerd. 


@Dennis Schreve 

 

Klik op apps en open de app Videoland.

Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in.

Daarna moet hij werken.

Bij werkt hij.

 

Pluspakket en 4K pakket, die zenders zou je gewoon moeten hebben.

Pluspakket zat er bij mij bij de overgang gewoon op (gratis omdat ik ook mobiel heb).

Wat gebeurd er als je op home klikt en dan een zendernummer uit het pluspakket of 4K pakket intikt? 

 

Kan je ze wel zien als je in MIJNKPN kijkt? 


heb je dit op alle boxen @Dennis Schreve ?

Ik had dit namelijk op 1 box (in het begin) en die moest ik herinstalleren om goed te krijgen


@joop2011 alles werkt bij mij, maar ik kan de zenderpakketten niet zien die geactiveerd zijn. Ik kan ze wel kijken, maar je kunt ook pakketten toevoegen via de ontvanger, maar ook dat dan nu niet. Ik zie alleen maar dit:

 


heb je dit op alle boxen @Dennis Schreve ?

Ik had dit namelijk op 1 box (in het begin) en die moest ik herinstalleren om goed te krijgen

Daar heb ik nog niet naar gekeken @MennoG78, ik zit in de huiskamer. 😉


Beste @joop2011@Noordzee en @MennoG78,

Ik heb nog een keer gekeken, en inmiddels zie ik de pakketten weer op de KPN TV+ Box staan:

Wel apart dat het Pluspakket nog steeds met € 6,99 komt, terwijl ik dingen “gecombineerd” heb.

Dan zou er “gratis” moeten staan. Want bij het “Opnemen Pakket” staat er ook geen bedrag. Om het evt. overzichtelijk te houden zou daar geen bedrag van € 6,99 hoeven te staan. 😉

Op mijn factuur is het overigens € 0,-


Beste @joop2011@Noordzee en @MennoG78,

Ik heb nog een keer gekeken, en inmiddels zie ik de pakketten weer op de KPN TV+ Box staan:

Wel apart dat het Pluspakket nog steeds met € 6,99 komt, terwijl ik dingen “gecombineerd” heb.

Dan zou er “gratis” moeten staan. Want bij het “Opnemen Pakket” staat er ook geen bedrag. Om het evt. overzichtelijk te houden zou daar geen bedrag van € 6,99 hoeven te staan. 😉

Op mijn factuur is het overigens € 0,-

Dan is het goed toch ik heb nooit gekeken wat er staat.

Pluspakket is alleeng gratis met mobiel van KPN volgens mij.


Pluspakket is alleeng gratis met mobiel van KPN volgens mij.

Klopt @MennoG78, ik heb ook mobiel van KPN. 3 stuks zelfs! 😂

  • Voor me schoonmoeder
  • Voor me vriendin
  • en ik

😁


Pluspakket is alleeng gratis met mobiel van KPN volgens mij.

Klopt @MennoG78, ik heb ook mobiel van KPN. 3 stuks zelfs! 😂

  • Voor me schoonmoeder
  • Voor me vriendin
  • en ik

😁

haha ja 3 stuks is leuk maar 1 keer korting das wel jammer


haha ja 3 stuks is leuk maar 1 keer korting das wel jammer

Ja! Nu je het zegt…….🤔 ACTIE VOEREN!!! 😂 Maak jij spandoeken? 😝😜


haha ja 3 stuks is leuk maar 1 keer korting das wel jammer

Ja! Nu je het zegt…….🤔 ACTIE VOEREN!!! 😂 Maak jij spandoeken? 😝😜

zonde van onze tijd ;)

 


Ik denk dat het pakkettensysteem een beetje van slag is. Zowel op de VIP5202 (STB-wg-10) als op de TV+box (kbx-apk-2007) kan ik ook ineens geen pakketten meer inzien. Was ook even nieuwsgierig.

Zal morgen wel weer verholpen zijn 😊