Skip to main content

Ik vraag ik mij. Soundbar goed aan gesloten maar ik heb de optische kabel van soundbar naar kon kastje gedaan alles is goed gegaan. En ik zet tv uit voor radio en als ik de soundbar aan zet op de radio doet hij gewoon maar dan komt opeens is geluid weg en als het kon kastje uit en aan zet doet hij weer.

Wat kan hier aan doen. Moet misschien een nieuwe optische kabel kopen (welke dan) of is er iets anders aan de hand. Kunnen jullie mij helpen. 

Gr Irma 

Hoi @irmak63, ik begrijp dus als je radio luistert dat het geluid wegvalt. Jouw KPN ontvanger is met optische kabel op de soundbar aangesloten. Dat is goed. Is de ontvanger nog wel aan als de radio uit valt? Brandt het lampje geel? Of is het dat de ontvanger automatisch op standby gaat?


 de kpn kastje blijft gewoon branden en staat gewoon op radio en als ik hem uit zet en dan weer aan doet dan doet hij het goed maar na een aantal minuten begin hij weer weg te vallen ik weet niet hoe dat komt ik heb onder tussen en nieuwe optiche kabel bestel deze die er in zit is 15 jaar oud.

gr irma


Dan zou het best eens de kabel kunnen zijn. Ik ben benieuwd of de nieuwe optische kabel wel goed werkt. 


Nee met nieuwe draad blijft hij storen 

Gr Irma 


Het toch lukt wat ik gedaan weet ik niet precies, maar er kwam achter als mij tv afsluit. Voor radio 

Zet ik eerst op op radio mij tv en doe hem uiten dan zet ik hem op de radio en dan stoort hij niet meer en ik zet hem niet te hard . Hij doet tot nu toe goed. 

Dank je wel voor je hulp 

Gr Irma 

 

Â