Skip to main content
Vraag

Mijn TV+ box schakelt zichzelf na inschakelen meteen weer uit

• May 12, 2026
  • 5 reacties
  • 25 keer bekeken

BasT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

De TV+ box schakelt bij mij vaak direct na inschakelen weer uit. Na volledig hestarten blijft het een tijdje goed gaan.

5 reacties

JanD
Superuser
  • May 12, 2026

Beste ​@BasT geeft de decoder eens een volledige fabrieks-reset via het menu of het resetgaatje.

BasT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 12, 2026

Beste ​@BasT geeft de decoder eens een volledige fabrieks-reset via het menu of het resetgaatje.

Ik heb hier al meer over gehoord. Het heeft vm te maken met de CEC-afhandeling. En voor de zoveelste maal terug naar de fabrieksinstelling is geen optie meer, zolang er geen backupmogelijkheid bestaat.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 12, 2026

Heb je je tv+ box op eco stand staan? Daar waren een tijdje terug problemen mee met aanzetten. Ik weet niet of die al verholpen zijn.

JanD
Superuser
  • May 12, 2026

Ik heb hier al meer over gehoord. Het heeft vm te maken met de CEC-afhandeling. En voor de zoveelste maal terug naar de fabrieksinstelling is geen optie meer, zolang er geen backupmogelijkheid bestaat.

Beste ​@BasT ik weet niet wat CEC is en gebruik het ook niet, dus ik kan je helaas niet verder adviseren.

Misschien dat andere forumleden en/of een moderator je verder kan helpen.

Succes.

BasT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 12, 2026

Heb je je tv+ box op eco stand staan? Daar waren een tijdje terug problemen mee met aanzetten. Ik weet niet of die al verholpen zijn.

Hij staat iid op de eco-stand.