Skip to main content
Vraag

Mijn TV hapert 'savonds

• January 26, 2026
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik wordt er doodziek van. Sinds een paar dagen is het onmogelijk om 's-avonds tv te kijken. Haperend beeld en geluid. Beeld staat vrijwel permanent stil. Modem en tv ontvanger al vreselijk vaak herstart. En ja, verbonden met een kabel. Niets werkt.  KPN gebeld. Vreselijk dom mens aan de telefoon. Ik geef aan dat het op twee tv's speelt, wordt er gezegd “misschien heeft u de kabel verkeerd om aangesloten?”. Op twee tv's? Tuurlijk. KPN doe er wat aan.

4 reacties

• January 26, 2026

Je gebruikt geen draadloze verbindingset? Zoiets?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2026

Ja, die gebruik ik.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 26, 2026

Het electriciteitsnetwerk is nogal overbelast zoals u ongetwijfeld weet en daar kunnen ze niet tegen. Kpn verkoopt ze ook niet meer en ondersteunt het niet meer. Bekabelen is dan een optie. U kunt ook overgaan naar de nieuwste ontvangers. Die kunnen via wifi. Bent u contractvrij? Zoja dan kunt u overgaan naar de nieuwste abonnementsvorm en zoniet dan kunt u via mijnkpn de nieuwste ontvangers bestellen. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 26, 2026

Bent u contractvrij? Zoja dan kunt u overgaan naar de nieuwste abonnementsvorm en zoniet dan kunt u via mijnkpn de nieuwste ontvangers bestellen. 

Dit is trouwens niet meer persé nodig, sinds kort kun je ook in mijnKPN alleen het TV deel aanpassen naar TV+ 🙂 Overstappen naar de nieuwe abonnementsvorm kan echter wel goedkoper uitvallen.