Skip to main content

Mijn tv maakt geen verbinding meer met het internet. Na meer dan een uur aan de telefoon met de helpdesk wordt ik naar dit forum doorverwezen. Ik vind dit bijzonder klantonvriendelijk.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

ER zal zo wel iemand van die u hier bij MEE kunt helpen. maar heeft u decoder al eens een rezet gegeven door HEM stroom loos door het knopje op de achter kant van de decoder uit te zetten en naar een paar seconden weer aan.gaat hij nieuwe software op halen  u kunt dat ook met de Expiria box doen met een paperclip IN dát kleine gaatje IN drukke tot híj uit gaat EN dan direct los laten daan gaat hij naar fabriek staat  veel succes 😉


Gaat het echt om de tv, om de HD-ontvanger?


Is de televisie via wifi verbonden of met een netwerkkabel?

Welke Experia Box heb je?

Gebruik je ook nog andere wifi toegangspunten?

Zo ja, welk merk en type?


Hallo @Geen internet op tv Wat jammer! Laten we kijken of we het kunnen oplossen. Gaat het alleen om je tv en heb je verder wel een goede verbinding? Onder andere @wjb stelt al enkele nuttige vragen. Kun je daar op ingaan?  

 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Geen internet op tv Wat jammer! Laten we kijken of we het kunnen oplossen. Gaat het alleen om je tv en heb je verder wel een goede verbinding? Onder andere @wjb stelt al enkele nuttige vragen. Kun je daar op ingaan?  

 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

gegevens aangevuld


Hallo @Geen internet op tv Dank! Ik mis alleen nog je adresgegevens in het profiel. En zou je de vragen van @wjb nog willen beantwoorden? Ik lees het graag! 


Hallo @Geen internet op tv Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit is omdat je via een andere weg al een oplossing hebt gevonden. Heb je toch nog hulp nodig dan zie ik graag je reacties! 


Reageer