Skip to main content

Mijn tv ontvanger gaat niet aan. 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Goedenavond @Han van Baekel! We hebben een eigen topic voor je vraag aangemaakt, zodat wij je verder kunnen helpen.

Ik begrijp dat jouw tv ontvanger helemaal niet meer aan gaat. Brandt er nog wel een lampje op de adapter? Wil je dat eens controleren?

Als de tv ontvanger defect is, dan moet er een omruilafspraak met jou gemaakt worden. Dat kan op één van de volgende manieren:

  1. Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  2. Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?

    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Als je meerdere tv ontvangers hebt, vul dan hier het serienummer van de defecte tv ontvanger in.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Ik lees graag jouw reactie, ook als het in de tussentijd al opgelost is.