mijn kpntvbox model HMB2260 PRODUCTIEDATUM 2014 valt steeds uit en begint steeds opnieuw in te stellen. heeft ie nog nooit gedaan hij is dik 10 jaar oud ik heb het idee dat hij te warm word en nu heb ik iets eronder gezet dus staat nu schuin en dan doet hij het redelijk wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Beantwoord
Mijn tv-ontvanger gaat zichzelf steeds opnieuw instellen en lijkt erg warm te worden
Beste antwoord door Remco van KPN
rinus46 schreef:
mijn kpntvbox model HMB2260 PRODUCTIEDATUM 2014 valt steeds uit en begint steeds opnieuw in te stellen. heeft ie nog nooit gedaan hij is dik 10 jaar oud ik heb het idee dat hij te warm word en nu heb ik iets eronder gezet dus staat nu schuin en dan doet hij het redelijk wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Welkom op het forum Rinus. De zaken die je beschrijft zijn zeker niet normaal en kunnen inderdaad worden toegeschreven aan ouderdom van de ontvanger. Heb je nog iemand van de Klantenservice gesproken? Zou je anders je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.