Skip to main content

Omdat ik een foutcode bleef krijgen als ik opnames wilde bekijken, besloot ik de box te herstarten. Toen bleef hij op 85% hangen en gaf bericht te herstarten en als dat niets oplostte moest ik nieuwe update installeren. Beide gedaan. Daarna herstart de box automatisch en blijft hij weer hangen opĀ 85% met opnieuw dezelfde melding. Wat nu te doen? We kunnen geen tv meer kijken via de box... Ik heb de stekker er meerdere keren uitgehaald,Ā  helpt ook niet.

Is de tv-ontvanger op de Experiabox of KPN Box rechstreeks aangesloten met een utp-kabel? Bestaande uit 1 stuk? Geen kastjes of iets dergelijks er tussen? Geen kabel door de muur? Heeft u al eens een andere kabel geprobeerd?Ā 


Bij mij is dat ongeveer na iedere update van de TV decoder. Even de Box 12 van de stroom halen en alles weer opnieuw op laten starten, helpt bij mij prima.


Alles rechtstreeks aangesloten, geen kastje er tussen. Heb geen andere kabel, maar het werkte prima en er is verder niets mee gebeurd


Een nacht lang de stekker eruit gehad, vanmorgen weer erin en alles werkt weer. BlijĀ šŸ˜Š