Skip to main content

mijn tv ontvanger VIP 1963 werkt heel slecht had graag een nieuwe gehad

Ā 

Beste @CorrieBeegĀ 

Deze TV ontvanger 1963 is erg oud, via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:Ā Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet. Laat je het even weten of het gelukt is?


nee het is niet gelukt


en ik heb er 2 van die dingen


nee het is niet gelukt

Wat is er niet gelukt? Deze ontvangers moeten aangesloten zijn en aan staan om via de tool om te ruilen.Ā 


moeten die alle twee aanstaan


heb ze alle twee aanstaan maar het lukt niet


de tv ontvangers vip 1963 zijn alle twee versleten ze doen het niet goed meer wat te doen gr j bego


Hallo @CorrieBeeg,

Bel even met de klantenservice via 0800-0402 (gratis) en dan ruilen ze deze ontvangers graag voor je om.Ā 


Hoi Chris Wissink kan jij dat misschien voor mij regelen hebben ze ook met de experia box gedaan heb ik ook niet hoeven te bellen gr bego


Hoi Chris Wissink kan jij dat misschien voor mij regelen hebben ze ook met de experia box gedaan heb ik ook niet hoeven te bellen gr bego

Helaas zal dat niet gaan @CorrieBeeg, @ChrisWissinkĀ is ook een klant van KPN. We kunnen niet in jou gegevens kijken.Ā Zou je jeĀ ForumprofielĀ willen aanvullen metĀ naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze het zoor je regelen.Ā 


dat staat er allemaal al in gr bego


dat staat er allemaal al in gr bego

OkĆ© bedankt voor je terugkoppeling! šŸ‘šŸ¼


Hallo @CorrieBeeg, welkom op het forum! Jammer te horen dat het niet lukt om de ontvangers met de servicetool om te ruilen. Gelukkig ben je hier aan het goede adres :)Ā Ā Ik heb zojuist een omruil voor je gepland. Twee nieuwe tv ontvangers worden morgenmiddag, 18 augustus, bezorgd bij het servicepunt in Duysens Drogisterij in jouw woonplaats. Je krijgt een sms ter bevestiging hiervan, en morgen nog een als het pakje daar ligt.Ā 

Vervolgens heb je een week de tijd om je huidige tv ontvangers (inclusief stroomkabel) daar in te leveren, je krijgt dan de nieuwe mee. Verpak het oude spul in een doosje en noteer daarop het ordernummer (RMA 4111633) en onderstaande adres. Vergeet ook niet je ID mee te nemen naar het servicepunt, daar wordt om gevraagd.Ā 

Ā 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn


Hallo Erik ik wil je hartelijk bedanken,ik heb nog een vraagje moet ik die dingen apart of kan ik ze ook samen in een doos doen gr corrie beeg


Hallo Erik ik wil je hartelijk bedanken,ik heb nog een vraagje moet ik die dingen apart of kan ik ze ook samen in een doos doen gr corrie beeg

Mag samen of apartĀ in een doosĀ @CorrieBeeg.Ā  ;)Ā 


Hallo ik heb een vraag als het goed is krijg ik morgen 2 nieuwe tv ontvangers kan ik die zelf aansluiten wat moet ik dan doen gr corrie bego


Hallo ik heb een vraag als het goed is krijg ik morgen 2 nieuwe tv ontvangers kan ik die zelf aansluiten wat moet ik dan doen gr corrie bego

Hallo @CorrieBeeg,
Ja dat kan je zelf makkelijk doen 😉. Alle poorten op de achterkant hebben de tekst welke kabel waar in moet. Dus HDMI (vanuit de TV) in de HDMI poort, Internetkabel in de poort met de 3 huisjes en adapter in de poort met 12v DC. Daarna moet je de ontvanger activeren, het abonnementsnummer kun je nu alvast overschrijven door de gaan naar Menu ā†’Ā Instellingen ā†’Ā 1x gele knop op de afstandsbediening indrukken. Hier staat je abonnementsnummer ( voorbeeld: 2000000xxxxxxx).