Skip to main content
Beantwoord

Mijn TV ontvanger werkt het niet meer.

  • September 24, 2020
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Mijn TV ontvanger motorola vip 1853 doet het niet ineens meer. geen rood of groen lampje meer en geen cijfers aan de voorzijde.Aan de achterzijde brand nog wel een licht rood lampje bij “optical” Ik heb de stroom eraf gehaald, alles opnieuw opgestart, gewisseld met het andere kastje om te testen bij de andere tv,  maar er gebeurt helemaal niets. 

Ik vrees dat deze aan vervanging toe is. Kan KPN dit verzorgen?

 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Y Koning 

Via de onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen

​​Dit model is verouderd en kan daarom standaard omgeruild worden.

Je kan KPN ook bellen via 0800 0402 (gratis)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 24, 2020

Erg creatief dat er een kroontje bij mijn Y staat. Maar ik had liever een simpele doorverwijzing naar / telefoonnummer van de helpdesk gehad.

Ik hoop van harte dat KPN mijn probleem snel oplost. 

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 24, 2020

Hallo @Y Koning 

Via de onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen

​​Dit model is verouderd en kan daarom standaard omgeruild worden.

Je kan KPN ook bellen via 0800 0402 (gratis)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 25, 2020

Hartelijk dank voor het antwoord. 

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 25, 2020

Graag gedaan @Y Koning , hopelijk kan je snel genieten van een nieuwe iTV ontvanger.