Skip to main content

Testen? al 3 keer kontakt gehad met KPN, mijn tv ontvanger werkt niet zoals het hoort, het antwoord van KPN wij sturen een nieuwe tv ontvanger, na 3 keer toegezegd te hebben nog steeds niet ontvangen, een heel slechte zaak al 50 jaar klant en dan zo worden behandeld, gelukkig zijn er nog andere providers.

 

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic.

Hoi @Wingie, wat gaat er precies mis met de ontvanger? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

In ieder geval begrijp ik dat er een nieuwe ontvanger is toegezegd? Mag ik eens meekijken. Hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan ga ik eens kijken wat ik kan betekenen. 


Na 4 keer kontak te hebben gehad en mij 2 keer een nieuwe ontvanger werdt toegezegd (niet ontvangen) opnieuw kontakt gezocht waar mij verteld werdt dat ik geen nieuwe ontvanger zou krijgen, heel vreemd.

Tot mijn verbazing wertd er toch een ontvanger bij mij afgeleverd waar ik uiteraard heel blij mee ben en de problemen zijn opgelost.


Eind goed al goed begrijp ik. Alleen had de weg ernaar toe wel duidelijker gemogen. :( 

In ieder geval mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten. 


Dank u wel voor de reactie, ik zou ook graag mee willen doen aan de test van de tv-ontvanger, ik dacht dat ik aangemeld was maar zag dat aanmelden niet meer kon,msschien kunt u mij alsnog aanmelden?


Dank u wel voor de reactie, ik zou ook graag mee willen doen aan de test van de tv-ontvanger, ik dacht dat ik aangemeld was maar zag dat aanmelden niet meer kon,msschien kunt u mij alsnog aanmelden?

Aanmelden kan niet meer. Ook een KPN medewerker zal dat niet meer kunnen doen voor u waarschijnlijk. En als u al aangemeld was, waarom zou dat dan nog voor een 2de keer moeten?


Daar kan ik je nu helaas niet meer voor aanmelden zoals Nick83 al aangeeft. 😞 En als je al aangemeld was, dan hoor je vanzelf of je er wel of niet mee kan doen.Â