Skip to main content

Mijn tv ontvangers zijn al redelijk oud. Kunnen die vervanger worden door de TV-Ontvanger ARRIS VIP5202

Groetjes Marten

Welk model heb je nu?


Hallo @marten1953,

Helaas word de omruil van de huidige ontvanger voor de 5202 ontvanger niet zomaar omgewisseld. Hiervoor is minimaal een overstap naar het 4K pakket nodig. Heb je nu een Arris 2952 of HMB2260, dan heb je voor nu de recentste ontvanger. 
Heb je een Motorola 1903,1963 of 1853, dan ruil je deze gratis om via de servicetool voor een 2260 of 2952.


Ik heb de Arris 2952 , maar sinds twee weken reset de ontvanger dagelijks een paar keer.

 


Heeft u de software al een keer verwijderd en opnieuw gedownload? Verder zijn er enkele storingen bij medewerkers bekend en wordt er onderzoek gedaan. 


Hallo @marten1953,

Dit een bekend probleem momenteel. Het is aan te raden om je klachten in dit speciale topic te melden. Hierdoor krijgen de ontwikkelaars in beeld hoe vaak en hoeveel dit probleem voortkomt. 


Ha @marten1953, welkom! Ik heb weinig toe te voegen aan bovenstaande! 🙂. Meldt je klachten inderdaad in het topic dat Chris meestuurde. Hopelijk kunnen we het snel oplossen!