Skip to main content

Mijn verbindingsets blijft wit knipperen wat is hiervoor de oplossing 

Over welke sets gaat het probleem precies? Heeft u al geprobeerd om de apparatuur die problemen veroorzaakt te herstarten en/of te resetten? Daarbij kan een herstart van de router soms ook helpend zijn.


Dvs 1200

Al meerdere malen gereset geen resultaat 

 


@An gie misschien kan dit jou verder helpen


Bedoel je de experianbox resetten 


Al geprobeerd niks helpt


Stroomloos gemaakt anders stopcontacten enz


Bedoel je de experianbox resetten 

Nee de DVS, draadloze verbindingsset.


Voor de medewerkers van de klantenservice en de leden van het forum, is het fijn te weten om welk product het precies gaat. Op die manier kunnen zij je misschien verder helpen.

Update: Mijn voorganger reageerde net iets sneller. Heb je iets aan de informatie die hij je stuurde?


Jeroen het gaat om de dvs 1200, 

Al het bovenstaand al geprobeerd 

 


Hoe heb je het aangesloten? Hieronder een voorbeeld hoe het niet moet, en hoe wel:

Als dat bovenstaande niet gewerkt heeft ligt het aan het elektriciteitsnet van het huis. En een UTP kabel trekken is geen optie? Want dat voorkomt een hoop problemen namelijk. 


@An gie Ik zou ook zeggen. Haal alle DVS’jes uit het stopcontact. Stop ze er weer in en plaats ze dicht bij elkaar. Druk de resetknop in voor 10-15 seconden tot de lampjes even helemaal uitgaan en begin dan opnieuw met het koppelproces. 


Sorry, al meerdere keren gedaan geen succes 


Dennis, ook dit weet ik inmiddels, maar bedankt 


Heeft de set in het verleden wel gewerkt?


Ja zeker heb al 10 jaar dvs, in januari een dvs erbij dus 2tvs heeft tot vorige allemaal prima gewerkt


@An gie Je geeft aan dat het op de DVS 1200 gaat. Doet alleen de 1200 het niet en de andere twee het wel? Wat voor DVS types zijn de andere, ook 1200?


Probleem inmiddels opgelost, 3 nieuwe verbindingsets ontvangen van KPN. 

 


Reageer