Skip to main content

Mijn zender loopt vast moet naar een andere zender zappen en weer terug en dat is regelmatig te doen heb ik sinds de laatste maand

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Michel 1953 en welkom op het forum! Dat lijkt me niet erg prettig TV kijken dus ik help je hier graag mee. Hoe is de TV-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Met een draadloze verbindingsset of loopt er een internetkabel van de ontvanger rechtstreeks naar de Experia Box? Indien je een draadloze verbindingsset gebruikt, zou je dan de stappen op deze pagina eens willen doorlopen? Met name stap 2 en 4 willen nog wel eens helpen. Mocht dit niets uithalen, is er dan de laatste maand ook iets in de verbinding veranderd wat dit probleem kan verklaren? Ik hoor het graag! 


Ik heb niets meer vernomen dus ik ga er vanuit dat je de oplossing inmiddels hebt gevonden. Zo niet, laat het gerust weten! 


Er is niets veranderd hij blijft tussendoor gewoon wegvallen


Ik heb draadloos en van alles al gedaan maar niks werkt

 


Hij heeft het altijd goed gedaan maar het is ongeveer een maand geleden begonnen 


Heb je de draadloze adapters ook al eens opnieuw gekoppeld en zitten ze alleen in een stopcontact zonder nog een stekker ernaast? 


Ik heb ze wel op nieuwe gekoppeld maar zit wel een stekker naast maar is altijd zo geweest 


Heb je al getest met een bekabelde verbinding om te kijken of het aan het draadloze verbindingsset ligt?


Ja 


Het valt me wel op dat het elke keer is als ik een film zit te kijken 


Gisteren heb ik 2012 zitten kijken en dan valt hij regelmatig weg


Ik zit nu sport op 1 toekijken en valt hij ook weg


Zou je toch de stekker eens los willen koppelen zodat de draadloze adapter alleen in het stopcontact zit? Als het altijd zo heeft gewerkt is dat mooi, maar voor het beste signaal moet de adapter alleen in een stopcontact zitten. Mocht dat ook de oplossing niet zijn, dan kun je de stekker gewoon weer terugplaatsen. 

Je hebt het dus ook bekabeld getest, hoe ging het dan? Viel de verbinding dan ook weg of kreeg je de melding dat het zender tijdelijk niet beschikbaar was? Of bleef het toen juist stabiel? 


Hoi Sanne m nu heb ik echt alles geprobeerd ik beneden ook een slaapkamer en daar heb ik precies het zelfde probleem ik heb een vaste kabel aan gesloten en dan heb ik nergens last van     Ik vind dat jullie nu aan de beurt ben en dat jullie dit snel op gaan lossen. Want dit moet echt niet lang meer gaan duren.  Groetjes Michel


Hoi Sanne ik heb nog steeds geen antwoord en ik begin hier van te balen 


Hi Michel, excuses voor de late reactie! Als je geen problemen ervaart met een kabel, dan is het probleem duidelijk de DVS. Het enige goede advies is dan nog om een kabel te trekken. Lukt dat zelf niet? Dan kan een service monteur helpen.


Dat is geen optie dan stap ik over naar ziggo


Reageer