Skip to main content

Gisteren een nieuw kastje gekregen en geen extra sport zenders meer pincode kan ik niet resetten en zag dat de ontvanger een ander abbo nummer is wat moet ik doen??

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Janvisser5 

Dat is vervelend. Dat betekend dat deze ontvanger niet goed is gereset nadat deze is ingeleverd door een andere gebruiker. Hier kun je helaas zelf niets aan doen.
Wat je het beste kunt doen is danwel contact opnemen met de KPN servicedesk (via chat, of telefonisch) zodat zij de ontvanger voor jou kunnen resetten, of je moet jouw iTV gegevens invullen op jouw forum profiel en wachten tot een moderator jou kan helpen. Ik denk dat de eerste optie het sneltste is.


Hallo @Janvisser5, welkom op het KPN forum. Hier gaat dus iets niet goed met de nieuwe tv-ontvanger.  Het is zoals @Jeroen-bart Engelen al aangeeft een tv-ontvanger die niet goed gereset is bij het inleveren door een andere klant. Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice, om deze ontvanger alsnog helemaal "schoon" te maken zodat jij het apparaat met de juiste gegevens kunt aanmelden?