Skip to main content

Mijn KPN geeft al een maand aan dat er "iets" gewijzigd wordt en daardoor kan ik niets aanpassen en dat is erg vervelend omdat ik een zenderpakket uit wil zetten en dat gaat niet.

Inmiddels al 9 keer gebeld met KPN en er zijn al 3x tickets ingeschoten naar een andere afdeling en dan zou het binnen 24 uur opgelost moeten zijn maar helaas…

Wat nu?

Welkom bij ons op het forum @Me.T, dat is een lange wijziging bij jou zeg. De meeste wijzigingen duren niet zo lang, zeker een zenderpakket wijzigen niet. Dat zou in 15 minuten tot 24 uur gereed moeten zijn. Er zijn al verschillende dingen geprobeerd, maar nog zonder succes begrijp ik van je. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik er ook een blik voor je op werpen.


Ik zag dat je me een privébericht had gestuurd en je gegevens op je profiel hebt ingevuld. Ik zie inderdaad ook dat er een openstaande order zou zijn, maar er is geen openstaande order meer. We hebben met een achterliggende afdeling gekeken en die zag nog wel een order staan, we hebben die geprobeerd eruit te halen. Morgenavond zullen we voor je kijken of het lukt om het zenderpakket uit te zetten, ik zal je dan laten weten of het is gelukt.


Jasper het lijkt er op dat de status is verandert! Ik heb ESPN uitgezet en opgeslagen.

Nu even wachten tot hij zichtbaar wordt!

Bedankt voor de hulp!

 

Gr. Theo


Dat klinkt goed @Me.T, ik heb het ook aan onze kant nagekeken en het zenderpakket staat nu uit. De zenders zal je niet meer kunnen zien dus, en in MijnKPN zal het er ook niet meer actief staan.