Skip to main content

Hoe kan het dat ik op een 4k router (zxv8001 ) 35 apps doorkrijg en op de Artis router ( vip5202) 37 apps)

ik heb al een nieuw modem v12 ontvangen deze zou het probleem oplossen maar dat is niet het geval

De ZTE ZXV8001 TV ontvanger (geen router) is een model waarin door KPN niet meer geïnvesteerd wordt. Dat heeft te maken met de boycot van ZTE die door dhr Trump in 2017 uitgeroepen werd.

Zo werkte de YouTube app al geruime tijd niet meer en ik neem aan dat deze nu ook helemaal niet meer zichtbaar is.

 

 


@wjb

Heb je een link dat KPN niet meer investeert in ZTE apparatuur? 

(Het gaat mij overigens niet om deze ontvanger, maar voor mij is een verbetering van de ZTE Digitenne-ontvanger wel interessant.) 


Heb je een link dat KPN niet meer investeert in ZTE apparatuur? 

(Het gaat mij overigens niet om deze ontvanger, maar voor mij is een verbetering van de ZTE Digitenne-ontvanger wel interessant.) 

Nee, daar heb ik geen link van. Hoe het zit met de ZTE ZXV7200 weet ik ook niet maar wat ik wel weet is dat er aan de routers en iTV ontvangers alleen nog regulier onderhoud gepleegd wordt. De ZTE ZXV8001 blijft (voorlopig) voorzien worden van nieuwe NMC en HTML versies voor KPN TV maar t.a.v. apps lijkt de koek op. Zo komt ook de Videoland app niet naar de ZTE ZXV8001.

Bron.


Hoe zit het dan eigenlijk met de experia box v9 en v10?blijven die wel geüpdatet en dergelijke?Dat de v9 niet meer word geüpdatet kan ik me nog voorstellen,maar de v10 word nog uitgeleverd.


Hoe zit het dan eigenlijk met de experia box v9 en v10?blijven die wel geüpdatet en dergelijke?Dat de v9 niet meer word geüpdatet kan ik me nog voorstellen,maar de v10 word nog uitgeleverd.

Bugs en security issues worden vast en zeker nog verholpen maar nieuwe functionaliteit hoeven we waarschijnlijk niet meer te verwachten voor de V10.


Hoe zit het dan eigenlijk met de experia box v9 en v10?blijven die wel geüpdatet en dergelijke?Dat de v9 niet meer word geüpdatet kan ik me nog voorstellen,maar de v10 word nog uitgeleverd.

Bugs en security issues worden vast en zeker nog verholpen maar nieuwe functionaliteit hoeven we waarschijnlijk niet meer te verwachten voor de V10.

Ok,bedankt voor de info @wjb !


Youtube en Amazon Prime worden niet ondersteund en komen ook niet meer. Ook Videoland is straks, na de switch naar de app, niet meer beschikbaar op de zxv8001. In dit laatste geval ruilt kpn ze om.

 


Hoe kan het dat de router Box 12b geen wifi signaal doorgeeft aan mijn gekregen welkomskado, Philips smart led TV 43PUS7607/12 ?

En jammer dat de videolandapp (V2 rode vernieuwde app) niet volledig werkt met deze router op de tv. Geeft geen livestreams beelden. 

 


En jammer dat de videolandapp (V2 rode vernieuwde app) niet volledig werkt met deze router op de tv. Geeft geen livestreams beelden.

Dat heeft niet met de router te maken. Bij de Videoland app in de 5202, 2952, en 2260 ontbreken alle live streams. Voor o.a. RTL Lounge, Crime en TeleKids kun je het pluspakket bij kpn (gaan) afnemen.

De live streams van Big Brother, 24 uur en Glory kan je alleen kijken via de app in een smart-tv, via laptop http://videoland.com en de app in phone/tablet. Met chromecast ondersteuning.

Bij Ziggo is het precies zo.

zie ook:

Hoe kan het dat de router Box 12b geen wifi signaal doorgeeft aan mijn gekregen welkomskado, Philips smart led TV 43PUS7607/12 ?

Hmm, lastig. Overigens is het een Saphi televisie dus beperkt qua '’smart'’. Zelfs de eigen KPN iTV app is er niet op mogelijk. Al bekabeld geprobeerd?

Ook onder Saphi zijn de live streams niet beschikbaar in de app in de tv.

 


Hoe zit het dan eigenlijk met de experia box v9 en v10?blijven die wel geüpdatet en dergelijke?Dat de v9 niet meer word geüpdatet kan ik me nog voorstellen,maar de v10 word nog uitgeleverd.

Bugs en security issues worden vast en zeker nog verholpen maar nieuwe functionaliteit hoeven we waarschijnlijk niet meer te verwachten voor de V10.

Toch is dat bijzonder omdat het de enigste modem/router van kpn is die pairbonding ondersteunt. Én dus de enigste die over koper een substantieel hogere snelheid dan 100 Mb/s kan leveren. Dat kan ook met een FritzBox maar daarvoor moet je behoorlijk extra betalen. En als er verder geen uitzicht is op glasvezel van kpn moeten ze de V10 nog geruime tijd blijven ondersteunen zonder (al te) veel in te boeten op de mogelijkheden die bij andere Experiaboxen wel wordt geboden. V10 klanten moeten immers net zoveel betalen als (vaak glasvezel) klanten met een V12. 


De Experia Box v10 ontvangt “as we speak” een update naar versie V1.01.00T04.0 

De uitrol is gestart op 7 februari en loopt door tot eind maart.