Skip to main content

Ik heb ineens weer een mislukte opname waarbij geluid en beeld volkomen uiteen lopen...en er ook stukken overgeslagen worden...opmerkelijk, want ik zie dat de laatste tijd helemaal niet meer...weleens een klein "hikje", maar dat is niet hinderlijk. Dit was echter totaal niet te bekijken.

Het gaat om BBC 2 , 18 juli jl., 00.15 Forgotten soldiers of empire.

Welke KPN tv ontvanger heb je?


Welke KPN tv ontvanger heb je?

Staat in zijn ondertekening Joop 😉

Heb je de Android-TV app van kpn ook op de box gedownload Ratonesque? Probeer het daar eens in.


Dank je @PeterG 

 

Ik zie het, de DIW7022

 

Ik ga ervan uit dat @Ratonesque het opname pakket heeft.

 

Als het een synchroom probleem is, doe dan een herstart van de DIW7022, meestal loopt het geluid en beeld daarna weer “aardig” goed.

Hou de kpn toets rechtsboven op de ab ingedrukt en wacht totdat er een popup komt.

Kies voor opnieuw opstarten en laat hem volledig opnieuw opstarten. 


Welke KPN tv ontvanger heb je?

Staat in zijn ondertekening Joop 😉

Heb je de Android-TV app van kpn ook op de box gedownload Ratonesque? Probeer het daar eens in.

Ach ja, niet zo snel aan gedacht, heb de opname alleen al verwijderd...


Dank je @PeterG 

 

Ik zie het, de DIW7022

 

Ik ga ervan uit dat @Ratonesque het opname pakket heeft.

 

Als het een synchroom probleem is, doe dan een herstart van de DIW7022, meestal loopt het geluid en beeld daarna weer “aardig” goed.

Hou de kpn toets rechtsboven op de ab ingedrukt en wacht totdat er een popup komt.

Kies voor opnieuw opstarten en laat hem volledig opnieuw opstarten. 

OK, dat helpt ook voor dit probleem? Ga ik dat de volgende keer proberen, heb opname al verwijderd nl, had ik dat nou maar niet gedaan.

Wilde het alleen maar melden, maar er zijn dus nog misschien nog wel oplossingen voor...bedankt voor de tip!


Welke KPN tv ontvanger heb je?

Staat in zijn ondertekening Joop 😉

Heb je de Android-TV app van kpn ook op de box gedownload Ratonesque? Probeer het daar eens in.

Ach nee, in tegenstelling tot wat ik hieronder meld, ik had het juist afgespeeld op de Chromecast, met Android-TV,  maar goed, misschien was het dan juist op de DIW7022 wel goed geweest....


Ha @Ratonesque, bedankt voor het melden! Ik geef het intern door. Fijn om te zien dat er allerlei tips gegeven zijn. Mocht het een volgende keer toch onverhoopt weer voorkomen, dan kan je daarmee aan de slag 🙂.