Skip to main content

Ik heb een kpn-abonnement, abonnementnr.: ********, TV, internet en mobiel bellen.
Ik had eerder een mobiel abonnement van Telfort, dit kan worden opgezegd omdat het onderdeel uitmaakt van mijn nieuwe kpn-abonnement. Ik krijg nog steeds een nota over mobiele abonnement en ook over dataopslag per maand ad € 3,56. Deze kossten zijn nu onderdeel van mijn nieuwe abonnement.

Graag aanpassen. Het gaat om telefoonnummer 06-********.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
titel gewijzigd i.v.m. vindbaarheid topic

Hallo @WaltervanWaes ,

Jouw oude Telfort abonnement voor (alleen) mobiele telefonie is in januari 2020 overgegaan naar KPN. Alle  voorwaarden en kosten zijn daarbij ongewijzigd overgenomen. 
 

Wanneer jouw einde contractperiode bereikt Is, dan kun je eventueel verlengen. Dan heb je de kans om over te stappen op een KPN Hussel abonnement. Vanaf dan heb je een abonnement dat volledig aan de huidige KPN voorwaarden voldoet. 
 

Wil/kun je nu al verlengen? Ga dan naar deze pagina:

https://shop.kpn.com Daar staat meer info. 

 

Voor de volledigheid: Internet en TV van Telfort is nu nog apart. Later dit jaar wordt dat ook overgezet naar KPN. Daar krijg je dan vanzelf bericht over. 


Hoi @WaltervanWaes, volgens mij heeft Noordzee het mooi uitgelegd. Alle Telfort mobiele abonnementen zijn in januari overgezet naar KPN met behoud van het nummer, de kosten en voorwaarden. Als het abonnement (bijna) afgelopen is, dan kan je er natuurlijk voor kiezen om het te verlengen, of om het op te zeggen als je het betreffende mobiele nummer niet meer gebruikt. 

Kom je er hiermee uit? Laat het gerust weten als je vragen hebt.