Skip to main content

Op dit moment heb ik een mobiel abonnement van TFT. Deze kan ik verlengen. Daarnaast ben ik aan het verhuizen en neem daar internet en tv van KPN.

Wat kan ik het beste doen.

  • Eerst internet en TV afsluiten op het nieuwe adres en daarna mobiel afsluiten?
  • Of eerst mobiel en dan internet en TV?

Ik weet namelijk niet hoe het werkt met de voordelen. Geldt bij een TFT mobiel abonnement ook de aanbieding om geen aansluitkosten te krijgen? Als deze aanbieding dan geldt kan ik dus beter eerst internet en TV afsluiten en daarna mobiel om de 7,5euro korting op mobiel abonnement te krijgen. Of maakt de volgorde niet uit?

Hallo @DonkerE , als je je mobiele abo van voorheen TFT gaat verlengen wordt het automatisch een echt KPN-abo. Combimkorting krijg je alléén als je ook een thuisabo hebt van TFT of KPN.

Welke provider heb je nu voor je thuisdiensten?

 


op dit moment heb ik nog geen thuisdiensten. Vandaar ook de vraag wat de beste volgorde is met de kortingen


Hallo @DonkerE , verlengen van een mobiel abo is niet nodig, is alleen interessant als de prijs en/of mogelijkheden/voorwaarden beter zijn.

Als je een thuis-abo neemt bij KPN gaan er (automatisch) combikortingen werken.In sommige gevallen moet je de korting zelf even regelen.

Dus eerst thuisabo nemen en je mobiel even zo laten.

Â