Skip to main content
Na mijn Wifi - check, 18 bit., Is mij een nieuwe experia-box aangeboden die is wil ophalen bij Postnl. Bij de verzendgegevens wordt mobielnummer geëist welke ik niet bezit.Chatbot geeft geen antwoord (2 × anders gevraagd) Telefoonnummer klantenservice wordt niet getoond. Als ik hierna alsnog wijzer word weet ik niet of hetzelfde aanbod geldt of dat ik de hele procedure opnieuw mag doen, d.w.z 3× testen.

Ik ben nu al een kleine 2 uur zoet met dit geintje en meer dan 15 jaar klant zonder mobielnummer wat me in deze ook niet noodzakelijk lijkt.



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
IIk ben over een uurtje terug
Dit werkt ook fantastisch (cynisch).Ga nu via Google maar telefoonnummer opzoeken.
08000105 verwijst naar 08000402 en dat is niet in gebruik, hoe Droevig! En dat voor slechts een half maandsalaris in een jaar.Het spijt me oprecht , hoe effing arrogant kan je zijn KPN naar ook je vaste klanten van meer dan 15 jaar.Ik vertrek....
Hallo @Stoffel 11 Wat jammer dat je hier tegenaan loopt. Er wordt om een telefoonnummer gevraagd, zodat je via de telefoon een bevestigings-sms ontvangt met de details over de bezorging. Als je zelf geen mobiel nummer hebt kun je wellicht het nummer van iemand uit je nabije omgeving invullen, als diegene daar akkoord mee is. Je kunt ook leeg laten volgens mij.



Verder: als je direct contact met ons wilt kun je bellen met de klantenservice via 0800-0402 en je kunt chatten via de KPN-site. Vanzelfsprekend kun je hier ook op het KPN Forum terecht, maar je krijgt niet direct een reactie. Op dit Forum gaan klanten met elkaar in gesprek over KPN-gerelateerde onderwerpen. Je kunt dit Forum zien als een online database met enorm veel informatie. KPN-medewerkers zoals ik zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat informatie goed vindbaar is. Als er specifieke actie vanuit KPN nodig is dan staan we uiteraard klaar, maar dat gaat dus niet volgens het principe van direct contact.
Zelfs de chat box antwoordt niet, waarna je een persoon normaliter verwacht als de bot na 2× verschillend gestelde probleem het niet begrijpt.Niet alleen hierdoor maar wel mede opgezegd.Klanteservice na opzeggen heeft me keurig te woord gestaan en hun best, monteur evt.Maar ook met korting bij nieuw contract helaas duurder als alternatief die ik uit respect niet zal noemen hier.Ik heb een erg laag inkomen en dit voorvalletjes de befaamde druppel.Best kans dat ik met hangende pootjes terugkom,

Ze hebben toestemming me volgend jaar weer een aanbieding te doen.Enne nee het is een verplicht veld om in te vullen.
Ik hoop van harte dat u provider vind die beter bij u past. Qua prijs zal u die zeker vinden maar qua kwaliteit zeker niet.
Dank u voor het compliment
Maar de sloot dempen nadat het kalf verdronken is alleen fijn voor de rest van de kudde.

Ik heb toch dik betaald voor naar eigen (KPN)oordeel onvoldoende kwaliteit en dat men een mobiel nr. Nummer nodig heeft voor verzending is onzin of niet goed over nagedacht, ik geef hiervoor altijd email, werkt prima.En dat contact zoeken zo moeilijk zoniet onmogelijk , poeh Prijs/kwaliteit.Laat ik wel wezen KPN is hierin niet de enige de meeste grote bedrijven maken hier sport van, wel de lusten niet de lasten......

Reageer