Skip to main content

Na de update van iPhone geeft de app KPN iTV aan geen verbinding te kunnen maken met internet via 4G. Ander app zoals Google werkt wel gewoon op 4G en in het toestel staat 4G aan. Voor de update was er niets aan de hand, ik kan wel via WiFi tv kijken maar met 4G niet meer. 
 

 

Hi Wim, welkom op het forum. 

Ik heb dit ook even geprobeerd met iPhones, ik kan het niet reproduceren. Welke iPhone heb je en welke update staat er nu precies op?


 


Instelling op de app


Jammer dat er nadere informatie wordt gevraagd, en nadat deze is gegeven er geen enkele reactie komt. 


Wim, excuus. Ik ben op de achtergrond voor je bezig met onze technische mensen. Inmiddels op meerdere iPhones geprobeerd (ook de 6S met dezelfde iOS versie), we kunnen dit niet reproduceren. Ik wil je vriendelijk verzoeken om je iPhone helemaal te resetten, uiteraard nadat je een back-up hebt gemaakt. 


Harde reset ( aan uit knop en home knop ) uitgevoerd, helaas geen resultaat. Met WiFi aan kan kpnitv gewoon worden gestart, maar zonder WiFi krijg ik de melding zoals eerder als foto is toegevoegd. Ga morgen ff proberen of er een slimme verkoper aanwezig is in de kpn telefoonwinkel. 


Ik doelde op een volledige reset. Ik stuur dit ondertussen ook door naar de ontwerpers van de app om te kijken of zij nog een idee hebben. :) 

 

 


Heb reservecopy gemaakt als ik selecteer wis iPhone. Hoe zet ik dan reserve copy terug. 
 


Ik neem dat je dit in iCloud hebt gedaan? Na de reset krijg je de optie om het te herstellen als je door de stappen heenloopt. 


Hallo. 
ja reservekopie via iCloud gedaan. Reservekopie teruggezet en de kpnitv verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas weer als ik WiFi uitzet mededeling kan internet niet vinden. Als ik WiFi weer aanzet start de app normaal op. Bij instellingen staat 4G op on. Het vreemde is dat het altijd heeft gewerkt ik kon in de bus altijd tv kijken via 4G.  
Hoop dat er nog een idee komt of dat iemand nog een tip heeft. Bedankt voor de moeite tot nu toe. Groetjes 


Mijn ideeën zijn op, ik stuur dit ondertussen ook door naar de ontwerper van de app om te kijken of zij nog een idee heeft. 

Wat mij nog wel te binnen schiet, als je hier een speedtest uitvoert via 4G. Wat krijg je dan te zien? 

 


Pret


Prettige avond.