Skip to main content

op donderdag 2-4-2020 om 21.00 uur KPN gebeld dat ons TV modem niet wilde starten.

Op vrijdag 3-4-2020 om 16.00 uur een electr.apparaat bij Bol.com besteld.

Dit op 4-4-2020 om 13.00 uur ontvangen.

In een periode dat men van overheidswege binnen dient te blijven schiet KPN toch te kort.

Ga eens aan Bol.com vragen hoe zij het doen met 100.000 producten. KPN heeft er mogelijk wel 100.

Heeft u de tv ontvanger inmiddels binnen?


Nee, helaas niet. Het is nu zondag 5/4//20.

We wachten maar af. 


Heb je wel iets van een bevestiging of track and trace gehad? Want dit is toch wel raar. 


Hij is misschien naar een post nl pakketpunt verzonden. Hier krijg je dan sms'jes van en/of mailtjes over. Als u echter geen mobiel van KPN hebt, dan kan het wezen dat KPN uw mobiele nummer niet weet en u dus geen sms'jes ontvangen heeft. En de mailtjes zullen naar uw @kpnmail.nl adres gezonden zijn. Als u dat account niet checkt, dan heeft u die ook niet gezien.


We hebben al 12 Jr hetnet=kpn. Internet. 2 x mobiel. Uiteraard T V. Zijn dus goede klant. Voor nieuwe klanten wordt altijd harder gelopen dan voor de oude. Wel ontvang ik alle promotie mails


En uw facturen neem ik aan? Op uw @kpnmail.nl adres?

Als u helemaal niets ontvangen heeft, dan kunt u denk het beste nog eens bellen...


Goedemiddag @Tom37, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Normaliter zou het omruilen of ontvangen van een tv-ontvanger of Experia Box (modem) de volgende dag gebeuren. In het weekend niet, maar dan zou het op maandag of dinsdag wel op het service punt moeten liggen! Ik kijk graag even mee of het opsturen wel goed is gegaan. Wil je hiervoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Ik hoor graag van je zodat ik het voor je kan uitzoeken!


We hebben niets aan een servicepunt, zijn allebei 80+ en lopen die 3 km.vice versa niet zo lekker meer. Taxi durven we niet ivm.huidige situatie.

Laten we maar stoppen, bedankt voor de suggesties. Maandag bel ik KPN en eventueel dinsdag helaas Ziggo.


@Tom37, normaliter komt het op een service punt. In bepaalde gevallen, zoals jij het omschrijft, kan er een levering aan de deur worden aangevraagd. Omdat ik geen gegevens heb kan ik dit niet controleren, het kan best zijn dat ruiling aan de deur is aangevraagd hoor! Maar zoals gezegd, zonder gegevens kan ik dit niet nakijken voor je.


Is opgelost


@Tom37, fijn om te lezen! Dat doet me goed :smile:  


Susan, sorry ik ben niet gewend om op dit forum te communiceren..Ik ben van voor de oorlog en recht voor zijn raap. Ik heb gelezen hier geen persoonlijke gegevens op te zetten. Dus….helaas, het is nu dinsdag 7/4 en 20.30 uur. Nog steeds geen TV.  DE koerier Reviva mailde eerst dat ze 2 uur later kwamen, vervolgens mailde ze om 17.00 uur dat ze helemaal niet kwamen. Nadat ik ze belde en kwaad werd beloofden ze mij morgen 8/4 tussen 15 en 17 uur te komen. DUS 6 DD WACHTEN OP HET  OMRUILEN VAN EEN MODEM. BEDANKT KPN. U HEEFT HELE GOEDE ONDERAANNEMERS.

Dat wordt dus totaal 6 dd wachten op een stukje service. We kijken nu naar mijn smartphone naar het nieuws enz. via KPNTV.

1 ding weet ik zeker. Per 1 juni heb ik of tele2 of Ziggo.

Dit gedoe van “excuses voor mijn collega die een fout maakte" daar heb ik niets aan. 

Gewoon inruilen voor een goede medewerker.

Verder wil ik deze communicatie stoppen, het helpt toch niet. Dus einde verhaal,lig er niet van wakker.

T.J.Sinoo

 


Het Forum profiel is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, dus daar kan niks mee gebeuren dat verzeker ik je. Gegevens gewoon in dit topic plaatsen is inderdaad niet handig. Toen jij aangaf dat het opgelost was, ging ik daar vanuit. Dat is voor mij vrij duidelijk, de reactie: 'is opgelost'. Dat het later blijkt dat dat niet het geval is, is spijtig en het hoort inderdaad niet zo lang te duren. Ik hoop dat je hem inmiddels al wel ontvangen en aangesloten hebt, en dat het jouw probleem in ieder geval heeft opgelost!


Na 6 dd nieuw kastje ontv. en 't werkt

Nu echt einde verhaal, ik doe dit nooit meer met een forum. Ik ben mogelijk wel ouderwets maar recht voor z'n raap. Ik kan niet leuteren 


@Tom37, uiteindelijk maar toch, hartstikke fijn! Nog een fijne paasmaandag!


Reageer