Skip to main content

Ik heb een 2e tv boven en begreep dat hiervoor de aansluiting rechtstreeks in het stopcontact moet . En je dus niet met een verlengsnoer kan werken. 

Nu heb ik hierdoor een snoer voor mijn kast hangen. Ik wil dit netjes oplossen door snoeren langs de plinten te laten lopen maar hiervoor moet de aansluiting  dus met een verlengsnoer.  

Hoe los ik dit op?

 

U heeft deze?

 


nee, een van devolo,


 


Het komt op hetzelfde neer. Die zwarte adapter mag je er wel uit halen, en daar kunt u wel een verlengsnoer tussen doen. Dat is geen probleem. De devolo kunt u beter laten zitten. De stekker van het verlengsnoer steekt u dus dan in de devolo. Lukt het zo dan?

Het verlengsnoer kunt u dan samen met de utp kabel die boven uit de devolo komt achter de kast heen leggen.


Bedankt voor de tip …!!!! ik ga ermee aan de slag. Ik laat nog even weten of alles dan werkt.


gedaan, maar het snoer wat van devolo naar zwarte kastje gaat is te klein

 


ik heb al tip gekregen om de kabel naar het zwarte kastje te vervangen door een lange kabel… deze schijnt ook in verschillende lengtes verkrijgbaar te zijn..


Ja, daar kan wel een langere kabel tussen @jayla zodat het goed past. 


Oei... dit topic niet meer gezien... hoe is het er nu mee? Heeft u al een langere utp kabel?

Deze bijvoorbeeld: https://www.megekko.nl/product/2139/1049085/Netwerkkabels/Nedis-Cat-5e-F-UTP-Netwerkkabel-RJ45-8P8C-male-RJ45-8P8C-male-5-0-m-Grijs is 5 meter.