Skip to main content

Ik had vandaag afspraak dat  tussen 12 en 15 uur modem afgeleverd zou worden. Echter niets vernomen en niets ontvangen. Hele middag vrij genomen voor niets 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Jos O. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je voor niets bent thuisgebleven. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en hier een seintje geven nadat je dit hebt gedaan?


Gegevens doorgegeven. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je vanochtend al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij dit hebben doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Er wordt zo snel mogelijk een ExperiaBox toegezonden, helaas kan ik op dit moment niet achterhalen wanneer je het in huis hebt. 


Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn klacht. Ik zou het beste modem krijgen ter vervanging van mijn oude modem dat al meer dan tien jaar oud is. Dit vanwege de zeer slechte WiFi. Dan gaat de verzending mis pak ik voor niets een middag vrij.  Vanmiddag eindelijk op afhaalpunt pakket kunnen ophalen. Wat krijg ik een Experia BOx   10A ipv de nieuwe KPN Box 12. Resultaat WiFi nog steeds slecht.   Dat is kennelijk de dank voor 36 jaar abonnement bij KPN. Ik verzoek u dan ook alsnog per ommegaande naar mijn huisadres de KPN Box 12 te sturen en twee kpn super WiFi punten die ook elke nieuwe abonnee krijgt. Ik wil eindelijk behoorlijk WiFi. Vertrouw erop snel een bericht te ontvangen. 


Hallo @Jos O , de V10a is gewoon een recent modem die op sommige punten meer kan dan de Box12 van KPN.

Aan de hand van jouw type abo heeft KPN beslist dat de V10a voor jouw type abo het meest geschikte modem is.

De wifipunten kunt je als bestaande klant bestellen in de KPN-webwinkel met een korting van €50, dus voor ‘slechts’ €149 of je kunt voor de Experia wifi-punten kiezen, die kisten de 2 € 98.

Ok af te halen in de lokale KPN-winkel.