Skip to main content

Beste klant, op donderdag 27 februari 2020 kunt u de KPN apparatuur omruilen op het servicepunt: 'TOP-VERF', Vredenseweg 12, 7101LN in Winterswijk. Wij verzoeken u de oude apparatuur (incl. evt. voedingsadapter) verpakt in een doos mee te nemen en te voorzien van het retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn ovv RMA 3870797. U ontvangt nog een bericht wanneer uw pakket beschikbaar is op het servicepunt. Groet, KPN

Wat wil je hiermee zeggen, wat is je vraag?


Wanneer komt die binnen


Wanneer komt die binnen

Hallo @A.d 

 U ontvangt nog een bericht wanneer uw pakket beschikbaar is op het servicepunt. Groet, KPN

 


Wat wil je hiermee zeggen, wat is je vraag?

Wanneer komt dat modem binnen heb nog nils


Dat weet ik niet, maar daar zou je toch nog bericht over krijgen?

Hier is het zo dat de postbezorger rond 15.00 de pakjes afgeeft op het afhaalpunt. Dus wellicht is dit bij jou ook zo? Kun je “Top-Verf” niet bellen?

 


Bedankt voor de tip. Ik heb gebeld maar hij is niet binnen gekomen vandaag 


Dat weet ik niet, maar daar zou je toch nog bericht over krijgen?

Hier is het zo dat de postbezorger rond 15.00 de pakjes afgeeft op het afhaalpunt. Dus wellicht is dit bij jou ook zo? Kun je “Top-Verf” niet bellen?

Bedankt voor de tip maar ik heb gebeld hij is niet binnen gekomen 

 


Graag gedaan. Dan is hij kennelijk een dagje vertraagd.


Goedemorgen @A.d, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Normaliter kan je het pakketje na  14.30/15.00 ophalen bij het servicepunt, maar dit is erg afhankelijk van de bezorger die hem daar heen moet brengen. Heeft deze vertraging, dan jouw pakket helaas ook. Inmiddels is het 2 dagen later, heb je hem al kunnen omruilen bij het servicepunt? :slight_smile: Anders kijk ik graag mee waar het blijft! Wil je dan je Forum profiel aanvullen met naam, postcode +  huisnummer en klantnummer?

Ik hoor graag van je!


Beste klant, op donderdag 27 februari 2020 kunt u de KPN apparatuur omruilen op het servicepunt: 'TOP-VERF', Vredenseweg 12, 7101LN in Winterswijk. Wij verzoeken u de oude apparatuur (incl. evt. voedingsadapter) verpakt in een doos mee te nemen en te voorzien van het retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn ovv RMA 3870797. U ontvangt nog een bericht wanneer uw pakket beschikbaar is op het servicepunt. Groet, KPN

Hallo ik heb hem vrijdag middag pas kunnen ophalen en ik heb toen de oude ingeleverd


@A.d een dag vertraagd dus.. Dat kan helaas gebeuren. Maar fijn dat je hem inmiddels hebt omgeruild! :blush:  


@A.d een dag vertraagd dus.. Dat kan helaas gebeuren. Maar fijn dat je hem inmiddels hebt omgeruild! :blush:  

Ja een dag vertraagd. Was wel jammer


Reageer