Skip to main content

Modem meerdere keren gereset.

Software gedownload

Ook apparaat aan de muurĀ uitgeschakeld kortom alle beschreven opties uitgevoerd maar tv blijft zwart

Hoi Ejl, welkom hier.Ā 

Ik begrijp dus dat je helemaal niets ziet op je televisie? Heb je wel internet? En brandt er wel een lampje op je televisieontvanger?Ā 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 
Ā 


Profiel is volledig ingevuld.

u zult begrijpen dat ik ondertussenĀ na mijn melding de situatie cq probleemĀ wel weer hersteld heb.

dus dank voor uw (late) reactie.

Ā 

groet Ejl


Dat klopt, op het forum reageren we iets trager, nu ook met de feestdagen achter de rug.

Dat is in ieder geval fijn om te horen, wat was er precies aan de hand? Als ik dat vragen mag.Ā 


Na enkele resets heb ik uiteindelijk alle verbindingskabels opnieuw losgemaakt en deĀ Stroom vanĀ toestellen afgehaald. Ā  Na herstart was het oke. Ā Misschien heeft n kabeltje niet 100% contact gemaakt.

Ā 

Hoe wordt het basis-apparaat (witte kastje met 3 knipperde witte lichtjes)Ā genoemd ?

Ā 


Na enkele resets heb ik uiteindelijk alle verbindingskabels opnieuw losgemaakt en deĀ Stroom vanĀ toestellen afgehaald. Ā  Na herstart was het oke. Ā Misschien heeft n kabeltje niet 100% contact gemaakt.

Ā 

Hoe wordt het basis-apparaat (witte kastje met 3 knipperde witte lichtjes)Ā genoemd ?

Ā 

Hallo @EjlĀ , het witte apparaat dat (meestal) in de meterkast hangt waar de verbinding binnenkomt wordt een modem genoemd, heb je een glasvezelverbinding, dan wordt het een router genoemd.

Ā 


Ik vermoed dat dit een draadloze adapter was die de boosdoener was. Een van deze 2 modellen?

Ā