Skip to main content
Mijn modem valt regelmatig in de avond rond 21 uur uit en na 5 min doet hij het weer het best wel vervelend als je midden in een progamma zit
Even bellen 0800 0402 gratis dag en nacht .
Mijn modem valt regelmatig in de avond rond 21 uur uit en na 5 min doet hij het weer het best wel vervelend als je midden in een progamma zit

Valt echt je modem uit? Gaan dan alle lampjes op het modem uit? Of blijven de lampjes wel aan, maar is internet weg ?
Alle lampjes worden rood het lijkt erop dat de modem zich er start
Daar zal dan een KPN medewerker naar moeten kijken. Vul je profiel maar vast in.
John,



Weet je zeker dat de stroom op de Experiabox niet wegvalt tegen die tijd. Want naar dit soort dingen kunnen monteurs jaren kijken als ze niet precies om 21:00 op zo'n bewuste dag komen.
John,



Weet je zeker dat de stroom op de Experiabox niet wegvalt tegen die tijd. Want naar dit soort dingen kunnen monteurs jaren kijken als ze niet precies om 21:00 op zo'n bewuste dag komen.


Lijkt me dat er dan ook nog wel andere dingen uit zouden moeten vallen. En niet alleen de Experiabox.


John,



Weet je zeker dat de stroom op de Experiabox niet wegvalt tegen die tijd. Want naar dit soort dingen kunnen monteurs jaren kijken als ze niet precies om 21:00 op zo'n bewuste dag komen.
Lijkt me dat er dan ook nog wel andere dingen uit zouden moeten vallen. En niet alleen de Experiabox.




Waarom schrijf je een oplossingsontwijkend antwoord.



Want dit kan waar zijn. Maar het ligt er helemaal aan op welk punt de stroom wegvalt. Zet maar is een keer een tijdswitch voor de stroomaansluiting van je Experiabox, dan kan je het zelf ervaren.
Hoi @John74 . Welkom op het forum.

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan meet ik de lijn door. 🙂

Waar is het modem aangesloten? Zitten alle stekkertjes goed? Tik bijvoorbeeld eens voorzichtig tegen het stroomkabeltje. Wie weet zit er een los contactje.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!