Skip to main content

Hier nog een klacht over de administratieve puinzooi bij KPN. Ik had internet- en telefoonabonnement bij KPN besteld. Wordt mij zomaar ook een tv-abonnement aangesmeerd. TV-decoder retour gezonden aan KPN, omdat ik duidelijk had aangegeven dat ik alleen internet- en telefoonabonnement wilde hebben. Ik heb tv-pakket bij Ziggo, dit is stabieler en werkt via coaxkabel. Decoder werd op 18 mei 2021 ontvangen door KPN. Verzend- en ontvangstbewijs op mijn computer. E-mail gestuurd met foto/printscreen naar KPN ter onderbouwing van mijn verhaal. Twee weken geleden e-mail ontvangen met verzoek retourzending tv-decoder. Ik had gebeld en uitgelegd; medewerkster zou de fout in de administratie corrigeren.  Grote hilariteit: vandaag (15 juni) ontving ik brief van KPN met verzoek de decoder alsnog te retourneren, laatste herinnering. Mijn haren gingen recht overeind staan van irritatie ! Alweer gebeld. ‘Sorry meneer’. Hoe vaak word ik straks nog lastig gevallen wegens (alweer) een wanprestatie van KPN ! Wat een administratieve puinzooi bij KPN ! Het wordt tijd dat KPN haar administratie op orde brengt. Dit bespaart frustraties bij gebruikers !    


*admin: afgesplitst

Hallo @Johannes Berend, wat jammer om dit te lezen 😞. Ik ga er vanuit dat het nu in orde is, helemaal als mijn collega het in de administratie heeft ingevoerd. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. Excuses voor het ongemak!


Dank je wel, Marcia. Ik hoop dat de administratie bij KPN nu wel goed is. Ik kon pas vandaag reageren, omdat - hoe bizar ook- de verbinding van KPN (alweer) verstoord was. Betekende dus geen internet en geen vaste telefoon. Hopelijk blijft de verbinding voortaan wel werken.


Ook daarvoor kan je bij ons terecht! Mocht je willen dat ik met je mee kijk, mag je altijd een nieuw bericht hieronder plaatsen of een nieuw topic aanmaken. Als het haast heeft, kan je het beste even bellen met 0800-0402. Zoals je merkt zijn we hier niet 24/7 aanwezig 🙂. Telefonisch zijn we dat, voor storingen, wel.


OK, dank je wel, Marcia. De verbinding werkt nu. Ik hoop dat deze blijft werken :)