Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een Philips tv waar de afstandsbediening van KPN mee gekoppeld is.  Helaas moet ik het geluid elke paar sec. Wanneer ik het geluid wil veranderen opnieuw koppelen. Het lijkt er op dat de afstandsbediening het geluid van de tv niet onthoud. Het aan en uit doen werkt dan weer wel. 

 

 

Wie kan mij helpen.

Want na tig keer opnieuw koppelen geef ik het nu op. 

Voor de gene die gaat zeggen; druk je wel op OK. Na de handeling om het recept op te slaan; Ja dat doe ik!

Hallo,

 

Ik heb een Philips tv waar de afstandsbediening van KPN mee gekoppeld is.  Helaas moet ik het geluid elke paar sec. Wanneer ik het geluid wil veranderen opnieuw koppelen. Het lijkt er op dat de afstandsbediening het geluid van de tv niet onthoud. Het aan en uit doen werkt dan weer wel. 

 

 

Wie kan mij helpen.

Want na tig keer opnieuw koppelen geef ik het nu op. 

Voor de gene die gaat zeggen; druk je wel op OK. Na de handeling om het recept op te slaan; Ja dat doe ik!

 

Welke KPN tv decoder heeft U?

Welke KPN afstandsbediening heeft u?

Welke TV heeft u?

 

Als de AB de codes van u tv heeft, dat ga met de code die je in de lijst kunt vinden, dan kan je het volume van de tv, aan / uit van de tv en mute op de tv regelen met de KPN afstandsbediening.

 

En gelukkig heeft u ook de AB van de tv nog.😉


U heeft mij waarschijnlijk niet begrepen. 

Deze stappen heb ik dus al zo vaak ondernomen. 

 

 


U heeft mij waarschijnlijk niet begrepen. 

Deze stappen heb ik dus al zo vaak ondernomen. 

 

Dat had ik wel begrepen, maar welke KPN tv decoder heeft u en welke KPN afstandsbediening? 

En welke tv heeft u?

En misschien kunt u ook vertellen hoe en wat u precies hebt gedaan. 

 

Vul ook uw gegevens van uw profiel op dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) erop terugkomen. (door drukte kan dat een paar dagen duren)

 

P.S. van de tv AB was een grapje, mag wel toch? 


Fijn dat u de tijd neemt te reageren. Ik dachte er ineens aan om misschien de afstandsbediening te resetten. 

Na de reset wil het nu eindelijk met het geluid. En kan ik nu eindelijk de kpn afstandsbediening gebruiken 🤗

Fijne dag nog.