Skip to main content
Beantwoord

Moet ik betalen voor nieuwe afstandsbediening?

  • August 23, 2019
  • 9 reacties
  • 7214 keer bekeken

De Stok
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
Als iemand in het verleden een kapotte ab had werd deze kostenloos opgestuurd, nu moet je € 15 betalen schandelijk getuigd weer van geen service voor de klant willen alleen maar geld verdienen ik betaal via mijn abonnementsgelden toch voor service.

Beste antwoord door PeterG

Het is gewoon mogelijk gratis een vervangende afst.bed. te krijgen dmv het centrale topic wat genetic hier linkt.
Via de webshop voor particulieren (apparatuurvoorthuis) kun je een extra afst.bed. bestellen tegen kosten.

Maar zo'n beetje 1 X per 2 jaar per ontvanger kun je gewoon een gratis vervanging krijgen. Het is wel aan te nemen dat een a.b. 2 jaar mee gaat.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Casey
Wijsgeer
  • August 23, 2019
Waar haal je dat vandaan? Als je even wacht op een moderator, dan stuurt hij je gratis een nieuwe AB. Vermeld in je profiel alvast even je relevante gegevens.

  • August 23, 2019

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 23, 2019
Het is gewoon mogelijk gratis een vervangende afst.bed. te krijgen dmv het centrale topic wat genetic hier linkt.
Via de webshop voor particulieren (apparatuurvoorthuis) kun je een extra afst.bed. bestellen tegen kosten.

Maar zo'n beetje 1 X per 2 jaar per ontvanger kun je gewoon een gratis vervanging krijgen. Het is wel aan te nemen dat een a.b. 2 jaar mee gaat.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 24, 2019
Als iemand in het verleden een kapotte ab had werd deze kostenloos opgestuurd, nu moet je € 15 betalen schandelijk getuigd weer van geen service voor de klant willen alleen maar geld verdienen ik betaal via mijn abonnementsgelden toch voor service.
Hallo @De Stok Als een afstandsbediening echt defect is geen probleem om 'm te vervangen, natuurlijk. Daar hebben we een algemeen topic voor, waar al naar verwezen wordt. Het is inderdaad wel zo dat we zo niet ongelimiteerd gratis kunnen opsturen, zoals Peter heel terecht aangeeft.

Casey
Wijsgeer
  • August 24, 2019
Waar haal je dat vandaan? Als je even wacht op een moderator, dan stuurt hij je gratis een nieuwe AB. Vermeld in je profiel alvast even je relevante gegevens.


Moet natuurlijk zijn “zij / hij” 😉 Sorry dames.

  • Nieuwkomer
  • May 12, 2020

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor tv besteld via KPN id. Er stond geen prijs bij. Ik was van de veronderstelling dat het gratis was, aangezien ik al heel lang klant ben en dit de eerste keer is, dat ik om een nieuwe vraag. Ik ben dan ook diep teleurgesteld als ik lees, dat je er wel voor moet betalen. Zo klantvriendelijk is KPN dus niet. Grrr!!!


  • May 12, 2020

Hallo @min1max , als je er 1 via MijnKPN had besteld had je de AB gratis gekregen.

Je hebt een AB in bruikleen en voor vervanging hoef je uiteraard niet te betalen als de oude defect is.

Dus zo maar 1 bestellen via de webshop waarbij je ziet dat je moet betalen had ik dus nooit gedaan, dan had ik eerst verder gekeken dan mijn neus lang is.

KPN valt dus niets verwijten in dezen.

Maar je kunt de AB binnen 14 dagen in originele verpakking weer retourneren, dan krijg je je geld weer terug.

 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 12, 2020

@min1max

Je hebt recht op gratis vervanging van defecte ab. Hier is wel een begrenzing aan.

Via die tool, waar je inlogt met KPN ID, is het gratis.

Tool om ab te vervangen. (werkt niet in Edge; Thuisabonnement moet gekoppeld zijn in MijnKPN)

Via de webshop kun je inderdaad extra ab’s bestellen tegen betaling.


  • Nieuwkomer
  • May 12, 2020

Ik heb via mijn KPN ID een nieuwe aangevraagd hoor. Maar ik las van anderen, dat ze ervoor moesten betalen. Ik heb het düş nietvia de Webshop gedaan.  Bedankt voor het antwoord😉