Skip to main content
Als iemand in het verleden een kapotte ab had werd deze kostenloos opgestuurd, nu moet je € 15 betalen schandelijk getuigd weer van geen service voor de klant willen alleen maar geld verdienen ik betaal via mijn abonnementsgelden toch voor service.
Waar haal je dat vandaan? Als je even wacht op een moderator, dan stuurt hij je gratis een nieuwe AB. Vermeld in je profiel alvast even je relevante gegevens.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-instellen-afstandsbediening-kapot-64394/index160.html#post812357
Het is gewoon mogelijk gratis een vervangende afst.bed. te krijgen dmv het centrale topic wat genetic hier linkt.

Via de webshop voor particulieren (apparatuurvoorthuis) kun je een extra afst.bed. bestellen tegen kosten.



Maar zo'n beetje 1 X per 2 jaar per ontvanger kun je gewoon een gratis vervanging krijgen. Het is wel aan te nemen dat een a.b. 2 jaar mee gaat.
Als iemand in het verleden een kapotte ab had werd deze kostenloos opgestuurd, nu moet je € 15 betalen schandelijk getuigd weer van geen service voor de klant willen alleen maar geld verdienen ik betaal via mijn abonnementsgelden toch voor service.

Hallo @De Stok Als een afstandsbediening echt defect is geen probleem om 'm te vervangen, natuurlijk. Daar hebben we een algemeen topic voor, waar al naar verwezen wordt. Het is inderdaad wel zo dat we zo niet ongelimiteerd gratis kunnen opsturen, zoals Peter heel terecht aangeeft.
Waar haal je dat vandaan? Als je even wacht op een moderator, dan stuurt hij je gratis een nieuwe AB. Vermeld in je profiel alvast even je relevante gegevens.





Moet natuurlijk zijn “zij / hij” 😉 Sorry dames.

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor tv besteld via KPN id. Er stond geen prijs bij. Ik was van de veronderstelling dat het gratis was, aangezien ik al heel lang klant ben en dit de eerste keer is, dat ik om een nieuwe vraag. Ik ben dan ook diep teleurgesteld als ik lees, dat je er wel voor moet betalen. Zo klantvriendelijk is KPN dus niet. Grrr!!!


Hallo @min1max , als je er 1 via MijnKPN had besteld had je de AB gratis gekregen.

Je hebt een AB in bruikleen en voor vervanging hoef je uiteraard niet te betalen als de oude defect is.

Dus zo maar 1 bestellen via de webshop waarbij je ziet dat je moet betalen had ik dus nooit gedaan, dan had ik eerst verder gekeken dan mijn neus lang is.

KPN valt dus niets verwijten in dezen.

Maar je kunt de AB binnen 14 dagen in originele verpakking weer retourneren, dan krijg je je geld weer terug.

 


@min1max

Je hebt recht op gratis vervanging van defecte ab. Hier is wel een begrenzing aan.

Via die tool, waar je inlogt met KPN ID, is het gratis.

Tool om ab te vervangen. (werkt niet in Edge; Thuisabonnement moet gekoppeld zijn in MijnKPN)

Via de webshop kun je inderdaad extra ab’s bestellen tegen betaling.


Ik heb via mijn KPN ID een nieuwe aangevraagd hoor. Maar ik las van anderen, dat ze ervoor moesten betalen. Ik heb het düş nietvia de Webshop gedaan.  Bedankt voor het antwoord😉


Reageer