Skip to main content
Beantwoord

Moet ik iedere keer het HDMI nummer omzetten in de soundbar als ik radio of TV gebruik?

• March 22, 2021
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Hoi Joop, ik heb sinds kort een soundbar, maar als ik de soundbar aansluit op mijn tv met hdmi, moet ik dan iedere keer als ik radio of tv gebruik het hdmi nummer omzetten in het menu van de soundbar?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.
Oorspronkelijk topic:

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @Spoorkees, dat zou niet nodig moeten zijn. Het radiosignaal komt namelijk via de dezelfde ontvanger als voor het televisiesignaal. Je kunt dan straks simpelweg jouw televisie uitzetten als je naar de radio wil luisteren. Immers het geluid van de tv-ontvanger loopt via de soundbar.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 24, 2021

Goedemorgen @Spoorkees, dat zou niet nodig moeten zijn. Het radiosignaal komt namelijk via de dezelfde ontvanger als voor het televisiesignaal. Je kunt dan straks simpelweg jouw televisie uitzetten als je naar de radio wil luisteren. Immers het geluid van de tv-ontvanger loopt via de soundbar.