Skip to main content

Vandaag de maandfactuur voor mijn KPN abonnement binnen gekregen. Tot mijn verbazing zag ik dat het maandbedrag met 10,- is opgehoogd. Blijkt dat het ‘gratis’ plus pakket na 3 maanden automatisch in rekening wordt gebracht. Let je even niet op en ben je weer een tientje armer. Dit soort praktijken verwacht ik eerlijk gezegd niet van KPN. Ik vind dit zo jammer! Deze valt in de categorie; ‘nu een gratis lot’. 

Het plus pakket is overigens nooit gebruikt. Dit kunnen jullie waarschijnlijk zo nazien. Ik zou het bijzonder op prijs stellen als jullie de 10,- weer terugstorten.

 

Met vriendelijke groet,

Peter

Bij het zelf niet opzeggen wordt dit inderdaad automatisch met een maand verlengd. Dit staat ook in de voorwaarden. 


Nee hoor @Meneertje van der Meertje , Als @Nummer46 Het pluspakket nu opzegt gaat dit gelijk uit en krijgt hij op de volgende factuur een credit van het teveel betaalde bedrag netjes terug.

Je hebt als het goed is een mail van KPN gehad dat de 3 maanden gratis er bijna opzat en dat je ging betalen, twnzij je de e-mail berichten hebt uitgezet in je MijnKPN.

Bij activeren stond in de voorwaarden dat je het ook zelf moet opzeggen omdat het daarna gewoon doorloopt tegen betaling.


@Doornekamp33 klopt maar ik bedoel te zeggen als je het niet opzegt het gewoon verder gaat. Je moet zelf actie ondernemen.


@Meneertje van der Meertje , klopt dat je dat ook hebt gezegt.

Het is alleen niet per maand dat je er aan vastzit, een extra pakket is na de eerste maand per dag opzegbaar/uit te zetten.