Skip to main content

Hi,

Ik heb onlangs mijn oude (door KPN overgenomen) telfort abbonnement omgezet naar een sneller internet abbonnement bij KPN, super tevreden mee, top snelheid.

Nu heb ik echter het verzoek gehad van KPN om de oude TV ontvanger die ik destijds van Telfort gehad zou moeten hebben retour te sturen. Het probleem is alleen dat ik dit kastje niet hebben, wij hadden alleen een router, en de enkele keren dat we gebruik hebben gemaakt van TV, was dat een stream via de chromecast naar de TV.

De reden dat we het TV pakket hebben opgezegd is omdat de KPN monteur die laatst bij ons de wifi op ons nieuwe adres kwam regelen, aanraadde niet voor iets te betalen waar wij geen gebruik van maken.

Ik kan helaas niet iets retour sturen dat niet in mijn bezitting is. Ik zie dat hier vaak KPN medewerkers reageren, mijn vraag aan hen is dan ook, kan ik hier iets mee?

Thanks,

Hoi @Rbuns. Wat vreemd dat je het verzoek hebt ontvangen om de oude tv-ontvangers retour te sturen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi @Rbuns. Wat vreemd dat je het verzoek hebt ontvangen om de oude tv-ontvangers retour te sturen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Hi Vikash,

Ik heb de gegevens aangevuld naar mijn huidige adres. Toen ik dit abonnement bij Telfort afsloot, woonde ik ergens anders, heb je die gegevens ook nodig?

Zo nee, dan is het profiel aangevuld.

 

Groet,


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb voldoende aan jouw huidige adres. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Als je toch nog een brief ontvangt, dan mag je deze brief als niet verzonden beschouwen. Je ontvangt geen boete.