Skip to main content

Beste,

Ik ben mijn 2de tv ontvanger kwijt geraakt tijdens de verhuizing. Wat is nu het beste om te doen, omdat ik de doos thuis heb om alles terug te sturen.

Het tv en internet abonnement is opgezegd omdat wij een nieuw zakelijk abonnement hebben afgesloten.

 

Vriendelijke groet, 

Daisy Puts 

Makkelijkst is om even contact op te nemen met 0800-0402. gratis nummer
Bij het kwijt raken of niet kunnen inleveren van een product wat u van KPN huurt moet de vervangingswaarde worden betaald.
 


Hoi @Daisy666 
Waarschijnlijk is het niet zo dramatisch als @Pauwerful suggereerd.
Wacht even op een KPNmedewerker die zal je verder helpen hiermee.

Vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Heb niks dramatisch gezegd.

Iets wat gewoon kan gebeuren en rekening moet mee worden gehouden als klant zijnde, dat is alles.

@huistijger 


't Was ook niet als kritiek bedoeld @Pauwerful 
Maar om de klant gerust te stellen dat het zo'n vaart niet zal lopen, tenzij er opzet in het spel is, maar daar geloof ik in dit geval niet in.😎


Dankjewel voor jullie antwoorden. Ik zal contact opnemen met de desbetreffende en dan zien we hoe het gaat aflopen.

Bedankt in ieder geval


De KPN komt vanzelf langs dit topic en zal je dan antwoorden.
Natuurlijk kun je ook bellen 0800 0402.
Wil je hier op een KPNmedewerker wachten, dan moeten ze wel meer gegevens van je hebben, dus vul vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hi @Daisy666 en welkom op het forum! Je profiel is nog leeg, dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is om te bellen. 🙂

Zo niet, laat het gerust weten! 


De ontvanger is terecht, kan alles netjes terugsturen. Bedankt allemaal