Skip to main content

Hallo,

 

Net vandaag overgestapt van Ziggo naar KPN (!)

 

Ik heb nu de US Open op Eurosport aanstaan, maar kan de functie niet vinden waarmee je het (hemeltergend slechte) Nederlandse commentaar naar Engels omzet?

 

Hoe dit te doen?

 

Bedankt :-)

 

Hallo @canon_powershot ,

Wat jij wilt, is niet mogelijk. KPN heeft op alle zenders maar één geluidsspoor. Je kunt Eurosport daarom alleen met Nederlands commentaar volgen. 


Welkom bij kpn 😀.

Beide eurosportkanalen hebben maar één geluidsspoor bij KPN. Dat is overigens bij alle zenders bij kpn.

Op dit moment is Eurosport 1 in het Nederlands en Eurosport 2 in de Engelse taal te horen allebei met US Open.

Eurosport 1 is de versie die volledig op Nederland gericht is dus als daar alleen Nederlands is dan klopt dat ook wel. Er speelt op dit moment ook een Nederlander hè. En wat is er (dan) mis met je moers taal.


Bedankt voor de reacties 😌

 

Dus het is jammer maar helaas.

Eurosport 2 zou dus betekenen “pluspakket” erbij nemen 😐

 

Niks mis met Nederlands, het gaat hier alleen om de kwaliteit van het commentaar.

 

 

 

 



Graag gedaan 👍

En het kan per programma wisselen op Eurosport 2. Ik heb daar ook wel eens wielrennen gezien met Nederlands commentaar. 


Niks mis met Nederlands, het gaat hier alleen om de kwaliteit van het commentaar.

Waarom wil toch nooit iemand het commentaar gewoon in de eigen taal? 

Sport commentaar is ook in Engels echt niet beter. Kwaliteit? Die man zegt dezelfde dingen. Slechte service 🎾 enzo 😉

Als ik nu even Eurosport 2 aan heb wordt er niet echt anders commentaar gegeven. 



Graag gedaan 👍

En het kan per programma wisselen op Eurosport 2. Ik heb daar ook wel eens wielrennen gezien met Nederlands commentaar. 

 

Aha. Misschien is “Eurosport player” een betere optie.

 

Het pluspakket heeft bijv. ook Ziggo Sport Tennis, maar ik gok dat die bij KPN dan ook alleen in het Nederlands is (?)


Niks mis met Nederlands, het gaat hier alleen om de kwaliteit van het commentaar.

Waarom wil toch nooit iemand het commentaar gewoon in de eigen taal? 

Sport commentaar is ook in Engels echt niet beter. Kwaliteit? Die man zegt dezelfde dingen. Slechte service enzo 😉

Als ik nu even Eurosport 2 aan heb wordt er niet echt anders commentaar gegeven. 

Door de bank genomen is het Engelse commentaar beter. Ik heb het dan alleen over tennis.

 

Van Kristie Boogert bijv. kan ik inmiddels bij bijna elke situatie voorspellen wat ze gaat zeggen :-/

 

 



Graag gedaan 👍

En het kan per programma wisselen op Eurosport 2. Ik heb daar ook wel eens wielrennen gezien met Nederlands commentaar. 

 

Aha. Misschien is “Eurosport player” een betere optie.

 

Het pluspakket heeft bijv. ook Ziggo Sport Tennis, maar ik gok dat die bij KPN dan ook alleen in het Nederlands is (?)

Klopt, ook één geluidsspoor.

En ja, met de player kun je zelf jouw taal kiezen. Dat heet trouwens tegenwoordig Discovery Plus. 
https://www.discoveryplus.com/nl/


Ziggo Sport tennis zit niet in het pluspakket. Maar natuurlijk het losse Ziggo Sport pakket. 

En als zij dat in het Nederlands doen dan Nederlands, maar heb daar ook vaak genoeg Engels commentaar. Maar daar heb je als kijker geen invloed op.

Zelf heb ik geen abonnement op Discovery+ of Eurosport player maar daar is mogelijk wel keuze geluid. 

Ziggo Sport zendt geen US Open tennis uit. Ze hebben die rechten niet. 


Bedankt wederom voor de supersnelle reacties en nuttige info :-) 


.. uiteindelijk de Eurosport player optie maar gekozen.

 

Het is wat gehannes om op die app in te loggen, en de stream te vinden met meerdere talen, maar uiteindelijk werkt het allemaal :-)

 

Ik had ook “cast” vanuit een browser geprobeerd, maar die kon om de één of andere reden de KPN TV box niet vinden :/