Skip to main content

Na 2 jaar terug tevreden kpn klant te zijn geweest en een uitstapje ziggo heb gehad vanwege verhuizing heb ik nu toch besloten weer terug naar het vertrouwde KPN te gaan.

was dus erg blij en ben sinds vorige week nieuwe glasvezelklant, echter erg teleurgesteld  tot op de dag van vandaag de tv gewoon niet. (Geen beeld, haperen, geen geluid, niks, schokkend beeld, valt niet naar te kijken)

Ook internet snelheid geeft rare resultaten, bekabeld op verschillende apparaten vaak maar 10 tot 30 mbit, wifi soms wel rond de 100 mbit . Upload snelheid daarintegen schiet als een gek omhoog van 200 naar 500 tot 1000. 
Uiteraard alle mogelijkheden al geprobeerd, maandag komt er een monteur dus wacht dat af.

Maar de kpn+ box vindt ik echt maar niks, veel te veel poespas, traag en ik wil gewoon makkelijk en snel tv kijken, vroeger had ik de normale ITV ontvangers en is het nog mogelijk dat ik die kan krijgen ipv van die veel te uit de hoogte gevallen Android TV kastjes? Heb al diggitenne zonder extra kastje (dus met een insteekkaart) maar die hebben weinig zenders.
 

Gelukkig werkt het simpele prima functioneerde kabel tv van ziggo nog en heb daar me modem weer geactiveerd voor de zekerheid dus maak momenteel weer gebruik van ziggo, maar als volgende week de problemen niet opgelost zijn annuleer ik het hele spul. Valt me erg tegen, was altijd vol lof over KPN en toen ik weer een glasvezel op mijn nieuwe adres had kon ik niet wachten weer over te stappen. Maar helaas

Is dit alleen een mededeling of heb je vragen? 


Hoi @jeremyv ,

Hier kan je eventueel je mening uitbrengen m.b.t TV+:

Er komen toch best veel klachten, dus misschien word er toch wel wat mee gedaan.

 

Maar je internetprobleem valt wel op te lossen verwacht ik.

Is dat bekabelde probleem als je direct op het modem zit?Of met een DVS of switch er tussen?


Is dit alleen een mededeling of heb je vragen? 


De vraag is of KPN de “normale” itv ontvangers kan leveren zoals in mijn onderwerp staat. Ik heb echter de hele situatie uitgelegd waarom ik dat wil en de reden van problemen, voor het geval daar vragen over komen

 

 


Hoi @jeremyv ,

Hier kan je eventueel je mening uitbrengen m.b.t TV+:

Er komen toch best veel klachten, dus misschien word er toch wel wat mee gedaan.

 

Maar je internetprobleem valt wel op te lossen verwacht ik.

Is dat bekabelde probleem als je direct op het modem zit?Of met een DVS of switch er tussen?

 Internetverbinding verwacht ik ook wel, vroeger op me vorige adres okk nooit problemen. Alles bekabeld rechtstreeks op het modem, diverse poorten en kabels geprobeerd, rare is dat wifi soms betere resultaten geeft als via lan.



De vraag is of KPN de “normale” itv ontvangers kan leveren zoals in mijn onderwerp staat. Ik heb echter de hele situatie uitgelegd waarom ik dat wil en de reden van problemen, voor het geval daar vragen over komen

 

 

Helaas niet @jeremyv .

Ik hoop heel erg dat dit gaat veranderen , maar op dit moment, worden alle verzoeken hier geweigerd.

Je zou misschien bij de KPN winkel een poging kunnen wagen.Kleine kans, maar als je toevallig toch in de buurt bent, is het de moeite wel waard.Wie niet waagt wie niet wint😉


 Internetverbinding verwacht ik ook wel, vroeger op me vorige adres okk nooit problemen. Alles bekabeld rechtstreeks op het modem, diverse poorten en kabels geprobeerd, rare is dat wifi soms betere resultaten geeft als via lan.

Stel je probeert voor één dag met enkel 1 PC/laptop aangesloten.Is het mogelijk om dat een dagje te testen?Hoe zijn de resultaten dan?