Skip to main content

01-10-2020 De melding:

Abonnement koppelen

Er is geen iTV abonnement gekoppeld aan het KPN ID wat je hebt ingevoerd. Klik op 'OK' om je iTV abonnement aan het KPN ID te koppelen in Mijn KPN (2001)

OK

 

KPN meld:

Heb even nagevraagd, daar zit momenteel dus een storing in! Daar wordt aan gewerkt, tot die tijd moet je deze optie even blijven gebruiken. Er is nog geen exacte datum bekend.

 

‘deze optie’ is met abonneenummer inloggen rechts boven in het scherm.

En alweer is het raak
waarom is de dienst niet stabiel ?

De koppeling is wel gemaakt in Mijn KPN,

heeft ook maanden gewerkt

maar is plotseling niet meer werkzaam ??

Hallo KPN:  wat is er aan de hand

admin: topics samengevoegd


ik heb sinds gisteren problemen met itv. Eerst kon ik niet streamen. Nu kan ik niet inloggen omdat er geen itv abonnement zou zijn gekoppeld aan het kpn id wat ik heb ingevuld. Wat natuurlijk onzin is. Iemand die dezelfde problemen ervaart? 

 

admin: topics samengevoegd


Het is mij niet duidelijk of het probleem ondertussen al bij KPN is opgelost. Ik kan echter niet meer inloggen. De oplossing om het ITV abonnement (opnieuw) te koppelen aan KPN id is mij niet gelukt. De optie om via het abonnementsnummer in te loggen lukt niet. In eerdere posts las ik dat het nummer in MijnKPN staat. Ik kan dit echter niet vinden. 


Het probleem is er nog steeds.

Ik wilde iedereen van de storing deelgenoot maken, vandaar mijn post.

Wel kun je dus inloggen met je abo nummer. Die in Mijn KPN staat bij 

Producten > Kies daar jouw product

Kies onder Abonnementsgegevens > Informatie & instellingen

Daar zie je het nummer staan.

Succes

 


@Lutra , dank voor de informatie. Ik had erover heen gekeken. Het lukt me nu inderdaad om met het abonnementsnummer in te loggen.


@lubbersronald en @GG92   ik heb jullie topic hier even aan samengevoegd, ik vermoed dat jullie dezelfde probleem ervaren! Kunnen jullie ook eens proberen in te loggen met je abonnementsnummer zoals Lutra noemt?


Volgens Thomas van KPN is de discussie over dit onderwerp samengevoegd
Als ik inlog met het abo nr., krijg ik de melding : ongeldig e-mail adres
Dus probleem nog steeds niet opgelost
Kan de KPN s.v.p. voor een oplossing zorgen !!

En geen niet werkende oplossingen kopieren die andere deelnemers aan deze discussie toevoegen !

DOE ER WAT AAN


Inloggen via de site lukt nog steeds niet om televisie te kijken. Niet via de mail inlog en ook niet via het inloggen met abonnementsnummer. Is er nog steeds een storing?


@lubbersronald  en @76Moon proberen jullie in te loggen met je abonnementsnummer dat met 200000*** begint? Kunnen jullie ook een screenshot van de foutmelding plaatsen?


Hallo Thomas, hier het bewijs van het verkeerde advies !!!!

 


Ah duidelijk, en als je helemaal rechtsbovenin klikt op “Login met abonnementsnummer”?
 

 


Hallo Thomas,
als ik overschakel naar het inloggen met abo nr. dan wordt er een pincode gevraagd.
Deze pin code had ik nog niet eerder aangemaakt.

via deze link heb ik die aangemaakt

https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv/servicetool-pincode.htm#/0029

Daarmee ingelogd en : EUREKA ; hij doet 'T
Het probleem is opgelost, met deze omweg.
Wordt de oude situatie hersteld ?? Of is dit het “nieuwe” aanloggen ??


Ah top! Fijn dat het werkt :)  de oude manier zal ook nog hersteld worden, ik heb helaas nog niet echt meer informatie wanneer dat precies zal zijn.


Vandaag wel kunnen inloggen met mijn e-mail adres, maar niet met abonnementsnr.