Skip to main content

Ik ben overgestapt naar kpn

er was een gedoe om alles te vinden voor de monteur dus moest eerst de buitendienst komen 

dat is allemaal gedaan 

maar nu ben ik nog steeds aan t wachten tot ik word gebeld dat er een monteur langs komt

wel betalen maar kunnen niet kijken

Hoi @Petraenpascal, welkom op ons Forum!

Wat vervelend dat je nog aan het wachten bent op een monteur om de installatie in orde te maken. Heb je inmiddels wal wat gehoord of nog niet? Als je nog niets hebt gehoord, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik even kijken wat nu precies de status is.


Nee nog geen monteur geweest!!

gebeld zondag en er zou een monteur komen maar nog steeds niks

wel betalen maar kan niks gebruiken…....


@Petraenpascal Fijn om je even telefonisch gesproken te hebben! :relaxed: Zoals uitgelegd aan de telefoon heb ik een servicemonteur (in plaats van een installatiemonteur) voor je ingepland voor aankomende zaterdag tussen 10.00 - 12.00 uur. Voor de servicemonteur worden kosten in rekening gebracht. Deze kosten ga ik voor je vergoeden. Maandag ga ik daar voor je naar kijken. 


Hoi jose

bedankt voor je hulp!!!

Maar We hebben net iemand langs gehad die heeft voor ons alles aangesloten…

ik heb de monteur al geanuleerd 

wel is onze rekening al ingegaan op 7 oktober en hebben we vandaag 23 oktober pas alles zelf aangesloten…..


Hoi @Petraenpascal, wat fijn dat alles aangesloten is en dat jullie het weekend gebruik hebben kunnen maken van de diensten. Ik zie inderdaad dat de facturatie is gestart op 7 oktober. Ik wil de abonnementskosten voor de periode 7 oktober t/m 23 oktober dan ook voor je vergoeden. Ik kom dan op een bedrag van € 34,- uit. Ga je daarmee akkoord? Dan zorg ik dat dit in mindering gebracht wordt op de eerstvolgende factuur of de factuur daarna.


Hoi jose

is in orde

ik zie het wel op de rekening

dank je wel voor je hulp

je hebt meer voor elkaar gekregen als via de telefoon in die paar weken!

groetjes


Geen dank @Petraenpascal:relaxed:  Ter bevestiging: de vergoeding is ingevoerd en je zal hem inderdaad zien verschijnen.

Een fijne dag verder gewenst!


Reageer