Skip to main content
Beantwoord

Monteur aanvragen

  • August 13, 2020
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

Hallo, 

Voor de corona tijd zijn wij overgestapt naar KPN alleen ervaren wij continu storingen. Wifi tv boven en beneden na al een aantal malen re hebben gevraagd om een monteur is er nog steeds niemand geweest!!

Het wordt nu echt heel erg vervelend!

Wat kunnen we hieraan doen.? 

Beste antwoord door Anonymous

Op deze pagina van KPN lees je wat je kan doen. 

https://www.kpn.com/service/monteur.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

  • Antwoord
  • August 13, 2020

Op deze pagina van KPN lees je wat je kan doen. 

https://www.kpn.com/service/monteur.htm