Skip to main content

Extra ontvanger bij kpn winkel besteld , krijg ik ineens een mail met afspraak voor monteur om koperverbinding om te zetten naar glasvezel , meerdere mensen aan de lijn gehad zeggen dat deze is geannuleerd,  maar krijg gewoon SMSje dat monteur komt ,ook opmijn id van kpn geannuleerd,  maar geen mail of sms'je dat monteur is geannuleerd,  heb screenshot gemaakt van annulering,  maar weet zekers dat de monteur komt , gewoon voet bij stuk houden die kpn , wordt er strontziek van , ga kijken voor andere internet aanbieders 

Hoi @Theovanemden 
Waarom wil je niet profiteren van een veel stabielere en snellere glasvezelverbinding?
Het kost je niets extra's, je wordt gratis omgezet naar glasvezel.
Vele mensen snakken naar een glasvezelaansluiting, mijn advies is gewoon doen, je zult er echt geen spijt van krijgen.
De koperdraadverbinding die je nu hebt gaat er op den duur uit en dan heb je niks meer.
Het heeft alleen maar voordelen.


Hoi @Theovanemden. Welkom op het KPN Forum. Ook ik ben benieuwd waarom je geen stabielere en snellere glasvezelverbinding wilt. Is het inmiddels welgelukt om de afspraak met de monteur te annuleren?


Nee niet gelukt , stond gewoon  aan de deur , hij snapte er niets van , heb hem de screenshot laten zien van annulering,  

Waarom ik geen glasvezel wil ? Wij zijn rond de 60 , wij gamen niet en downloaden ook geen films 

We hebben al eens een monteur bij ons gehad voor problemen met de modem was defect , hij zij als we glasvezel bij jullie aansluiten moet er een kabel van de meterkast naar buiten dan naar  binnen de kamer in en dat was voor onze rekening , omdat we een grindvloer hebben wil ik daar geen gat in hebben , en draadloos wil ik dit niet , daarom geen glasvezel en helemaal niet als ik er niet om vraagt,  en na anuleren tot 3 maal toe toch gewoon monteur sturen , kpn doet dit wel vaker lees ik op forums,  en voor niets  een monteur sturen , en wij elk jaar maar meer abonnementskosten betalen 


@Theovanemden Zeker nooit van het gezegde gehoord, Waar mensen werken worden fouten gemaakt of zijn jullie soms probleemloos ?? En over het algemeen komen mensen alleen op forums op hun beklag te doen dus dat lijkt me geen goede graadmeter


Jij zit er natuurlijk op om iedereen te bekritiseren,  dat blijkt wel


Waarom ik geen glasvezel wil ? Wij zijn rond de 60 , wij gamen niet en downloaden ook geen films 

Dan heb je mogelijk nog 20 tot 30 jaar te leven…. En zal je het kopernetwerk ruimschoots overleven, want...

In gebieden waar kpn glasvezel ligt gaat uiterlijk in 2023 het kopernetwerk uit. Dat is dus over al 2 jaar. En dan MOET je wel naar glasvezel. Ik zie het probleem verder niet. Financieel maakt het geen cent verschil; het abonnement is hetzelfde in prijs. En de verbinding is stabieler.

KPN site | KPN stelt in glasvezelgebieden kopernetwerk buiten gebruik


Het kopernetwerk word binnen een paar jaar uitgeschakeld. Dan heb je geen verbinding meer. Dat is ook de reden waarom KPN ongevraagd zo aan blijft dringen met een monteur voor glasvezel. De tijd dringt, op een gegeven moment heb je geen tv en internet meer.